ICT plus
Κυριακή, 20 Μαίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

E-GOVERMENT

12/2/2018
Ξεκινά ο δεύτερος κύκλος της Κινητικότητας στους ΟΤΑ

Σε στοίχημα δύο υπουργείων έχει αναδειχθεί η ένταξη Δήμων, Περιφερειών και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων στο νέο ενιαίο σύστημα μετατάξεων. Ο δεύτερος κύκλος της κινητικότητας έχει ουσιαστικά ήδη ανοίξει μετά και την εγκύκλιο του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, με την οποία καλούσε τις δημόσιες υπηρεσίες να προετοιμάσουν τα αιτήματά τους για την κατανομή του προσωπικού που θέλουν να προσθέσουν στο δυναμικό τους. Επιδίωξη του αρμόδιου υπουργείου είναι η νοοτροπία του νέου συστήματος να αφομοιωθεί το ταχύτερο από τους δημόσιους οργανισμούς, καθώς και να αποκτήσει η κινητικότητα μαζικά χαρακτηριστικά από την αρχή της εφαρμογής της. Αυτοί οι στόχοι, όπως είναι προφανές, προϋποθέτουν τη συμμετοχή των κατά δυνατόν περισσότερων φορέων στην κινητικότητα και, έτσι, ο… δρόμος περνά και από την Αυτοδιοίκηση.

Σημαντικό «προαπαιτούμενο» για την ένταξη ενός δημόσιου οργανισμού στην κινητικότητα είναι η επικαιροποίηση και ψηφιοποίηση του οργανογράμματός του. Αν, δηλαδή, ένας φορέας δεν αποτυπώσει σε ένα οργανόγραμμα τις υπηρεσίες του, δεν μπορεί να δέχεται προσωπικό, αντιθέτως θα μπορούν να μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες οι δικοί του υπάλληλοι.

Με δεδομένο ότι πολλοί αυτοδιοικητικοί οργανισμοί -κυρίως δήμοι- δεν έχουν επικαιροποιήσει τα οργανογράμματά τους, τα συναρμόδια υπουργεία έχουν ξεκινήσει επαφές, με στόχο την εναρμόνιση των ΟΤΑ με τη συγκεκριμένη απαίτηση της κινητικότητας. Σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, υπηρεσιακά στελέχη τους έχουν ξεκινήσει επαφές προκειμένου να «προτυποποιήσουν» περιπτώσεις οργανογραμμάτων ΟΤΑ και, παράλληλα, παρέχοντας τεχνική υποστήριξη στους δήμους, στις περιφέρειες και στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις που θέλουν να προχωρήσουν ένα… ψηφιακό βήμα, να συνδράμουν στις προσπάθειές τους. Ουσιαστικά, τα οργανογράμματα – πρότυπα θα αποτελέσουν κάποια «μοντέλα» -άλλα για δήμους, άλλα για περιφέρειες, άλλα για Αποκεντρωμένες Διοικήσεις- που θα μπορέσουν να ακολουθήσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες των ΟΤΑ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο συντονισμός αυτής της προσπάθειας έχει αποδοθεί στο υπουργείο Εσωτερικών.



Η συνέχεια ΕΔΩ
στο aftodioikisi.gr








ΑΡΧΕΙΟ - E-GOVERMENT

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 40 επόμενη > τελευταία >>