ICT plus
Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

12/12/2017
Τις υπηρεσίες της SiEBEN και της Marera εμπιστεύεται η Schneider Electric Ρουμανίας

Η Schneider Electric, με παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες, λειτουργεί με επιτυχία στην αγορά της Ρουμανίας. Ο Όμιλος επενδύει στην Έρευνα & Ανάπτυξη (R&D) για να διατηρήσει την καινοτομία και τη διαφοροποίηση, με ισχυρή αφοσίωση στην αειφορία.

Με στόχο να γνωρίσει καλύτερα το B2B πελατολόγιο της και συγκεκριμένα τους ηλεκτρολόγους & τους αυτοματιστές κτηρίων, να τους ταυτοποιήσει με την αγοραστική τους συμπεριφορά και να αυξήσει την πιστότητά τους, η Schneider Electric Ρουμανίας αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή πρόγραμμα επιβράβευσης, αποκλειστικά για το συγκεκριμένο segment.

Η εταιρεία επέλεξε την SiEBEN για την υλοποίηση του έργου και το Marera, τη Loyalty & Customer Profiling πλατφόρμα, σχεδιασμένη για να εξασφαλίσει το υπάρχον πελατολόγιο και τον εντοπισμό των καλύτερων πελατών.

Η επιλογή της εταιρείας, βασίστηκε στην επιτυχημένη υλοποίηση B2B προγράμματος επιβράβευσης που είχε προηγηθεί στην Ελλάδα και την Βουλγαρία από την SiEBEN.

Για την άμεση ενημέρωση των μελών και την καλύτερη υποστήριξη του προγράμματος αναπτύχθηκαν επίσης, Microsite & Mobile App (Android) τα οποία τροφοδοτούνται και τροφοδοτούν το Marera με πληροφορίες που αφορούν τον χρήστη και το status του στο πρόγραμμα. Μέσα από τις συγκεκριμένες πλατφόρμες τα μέλη μπορούν επίσης να επιλέξουν τα δώρα με τα οποία επιθυμούν να εξαργυρώσουν τους πόντους που έχουν ήδη συλλέξει.

Τέλος, το Marera, προσφέρει στους υπεύθυνους του προγράμματος πληθώρα reporting που τους επιτρέπουν να αξιολογήσουν την πορεία του προγράμματος επιβράβευσης, τα προϊόντα που επιλέγουν οι πελάτες αλλά και την αποτελεσματικότητα των επικοινωνιών που πραγματοποιούνται προς τα μέλη.

Η λύση που έχει επιλέξει η εταιρεία, συμβάλει στην αύξηση πωλήσεων,την πιστότητα των πελατών στη μάρκα της, και τη καλύτερη γνώση σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών της.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1551 επόμενη > τελευταία >>