ICT plus
Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

21/11/2017
Νέα έρευνα καταδεικνύει ότι 80 τοις εκατό των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων επιλέγουν προμηθευτές τεχνολογίας με κριτήριο την Εμπιστοσύνη αντί του Κόστους

Έρευνα η οποία δημοσιεύτηκε απότη SAP SE δείχνει ότι τρεις στις τέσσερις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται τους προμηθευτές λύσεων πληροφορικής και τεχνολογίας ως ζωτικής σημασίας εργαλείο για την επιχείρησή τους. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν προμηθευτές τεχνολογίας για συμβουλευτικές υπηρεσίες (76%), για καθοδήγηση  σχετικά με τα στοιχεία της αγοράς (79%) και για πρόβλεψη αναγκών και ρίσκων (76%).

Σύμφωνα με την Έρευνα Επιχειρηματικών Συνεργασιών που διεξήχθη από τη SAP (SAP Business Partnership Study) ,στην οποία συμμετείχαν 300 Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες και 300 στη Γερμανία, διερευνήθηκαν  οι συναισθηματικοί και διανοητικοί παράγοντες οι οποίοι οδηγούν σε αυτές τις συνεργασίες. Τα χαρακτηριστικά που προέκυψαν προσομοίαζαν αυτά μίας διαπροσωπικής σχέσης: πάνω από τα τρία τέταρτα (80%) των διευθυντών  που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι η εμπιστοσύνη και η πολιτισμική προσαρμογή, εν συγκρίσει με την εξοικονόμηση του κόστους, ήταν αδιαμφισβήτητα πιο σημαντικά κριτήρια για την επιλογή συνεργασιών.

«Είμαστε στη μέση της πρωτοφανούς κοινωνικής αλλαγής, η οποία αποτελεί τόσο τεράστια ευκαιρία όσο και πρόκληση για τους σημερινούς ηγέτες των επιχειρήσεων», δήλωσε ο Rodolpho Cardenuto, πρόεδρος,  Global Channels & General Business, SAP. "Σε αυτό το περιβάλλον, η εμπιστοσύνη και ο αμοιβαίος σεβασμός για τον πολιτισμό δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικοί. Αποτελούν τα θεμέλια όλων των επιτυχημένων επιχειρηματικών σχέσεων. Έχουμε δει τα εκπληκτικά αποτελέσματα που μπορούν να προκύψουν όταν αυτές οι ιδιότητες καλλιεργούνται και αναπτύσσονται."

Άλλα σημαντικά βασικά στοιχεία της μελέτης είναι τα εξής:

  • Σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των ερωτηθέντων λένε ότι η επιχείρησή τους στοχεύει στη μακροπρόθεσμη διατήρηση της σημαντικότερης εταιρικής σχέσης της επιχείρησής τους, στον τομέα πληροφορικής και τεχνολογίας. Υποστηρίζουν ότι η ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους βασίζεται περισσότερο στην επένδυση σε έναν αξιόπιστο  προμηθευτή παρά στην επένδυση στην τεχνολογία καθαυτή.
  • Οι συμμετέχοντες αναφέρουν ότι η συνεργασία (70 τοις εκατό), η ειλικρίνεια (81 τοις εκατό) και η ανοικτή επικοινωνία (78 τοις εκατό) σχετικά με τις βέλτιστες και μη πρακτικές , αποτελούν κρίσιμους παράγοντες κατά την επιλογή ενός προμηθευτή  τεχνολογίας.
  • Περισσότερα από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων θεώρησαν ότι οι επιτυχημένες επιχειρηματικές σχέσεις συνέβαλαν στη διευκόλυνση της ανταλλαγής γνώσεων.

"Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι σημερινές Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις αλλάζουν τον τρόπο μέτρησης της απόδοσης της επένδυσης", δήλωσε ο Δρ. Avan Jassawalla, καθηγητής διοίκησης επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης "Οι Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις αναζητούν, σήμερα  συνεργάτες τεχνολογίας και όχι απλώς προμηθευτές τεχνολογικών υπηρεσιών. Για να διασφαλιστεί ότι αυτές οι μακροπρόθεσμες σχέσεις θα οδηγήσουν σε ανάπτυξη τόσο τεχνολογικά όσο και πολιτιστικά, οι προμηθευτές οφείλουν να αναπτύξουν όχι μόνο τις δεξιότητές τους στον τομέα της τεχνολογίας αλλά και στις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσουν με τους πελάτες».

Μπορείτε να κατεβάσετε ένα ενημερωτικό γράφημα της μελέτης εδώ

*Η έρευνα SAP Business Partnership Study διεξήχθη ηλεκτρονικά από την Research Now εκ μέρους του SAP τον Οκτώβριο του 2017 και περιλάμβανε ανατροφοδότηση από 300 υπεύθυνους για τη λήψη αποφάσεων από Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις (100-4999 υπαλλήλους) στις Ηνωμένες Πολιτείες και 300 στη Γερμανία. Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα αντιπροσώπευαν ποικίλες βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών υπηρεσιών, των προϊόντων καταναλωτικών προϊόντων, του λιανικού εμπορίου, του χονδρικού εμπορίου και της μεταποίησης Όλες οι αναλύσεις πραγματοποιήθηκαν από την FH Global Intelligence. Τα πλήρη αποτελέσματα μπορούν να βρεθούν εδώ.

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1224 επόμενη > τελευταία >>