ICT plus
Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

10/11/2017
OLHP means "On Line Help for Presailers. Βήμα βήμα οι κινήσεις για τα Ηλεκτρονικά Διόδια. Τα (ά)παντα όλα για τις ψηφιακές "λατρείες" του κυρ Χρήστου

 



 

 

Λέμε σήμερα,
αφού πούμε εν τάχει . . .


K α  λ  λ   λ  η  μ  μ  μ  έ  ε  ε  ε  ε  ρ  α  α  α  α  α  α  α      

 Ε  Ε  Ε  Ε  λ   λ  λ  η  ν  ν  α  α  α  ά α  α  α  ρ  ρ  ρ  ρ   ε   ε  ε  ε  ε  ε  ς 

  Κ  α  λ  ό        Π  ο  ο  υ   Σ   ο  ο  ο  υ  Κ  ο  ο  ο  ο  ο  ύ  ύ  ύ  ύ  ύ .  .  



Να κλείσουμε, όσο αυτό είναι δυνατόν,
το θέμα των Ηλεκτρονικών Διοδίων
από το οποίο οι φίλοι μας
οι PreSalers [ κοινώς «πρησεηλάδες» ]
έχουν μπερδευτεί.

Και με το δίκιο τους.

Σήμερα, λοιπόν, σας έχουμε το [ ελπίζουμε ]
τελικό ραπόρτο, στο οποίο θα βρείτε
[ μαζί με τα προηγούμενα ]
τα πάντα όλα εκείνα που σας χρειάζονται
για να είστε έτοιμοι για ότι μέλλει συμβεί
στα Ηλεκτρονικά Διόδια.

Παινευόμαστε, αλλά έτσι είναι,
ότι πουθενά μα πουθενά δεν θα βρείτε
αντίστοιχο ραπόρτο.

Ξεκινάμε.
Το λοιπόν . . .

Κατά πως πρέπει να σας θυμίσω τροπολογία
του Υπουργού Υποδομών, κυρ Χρήστος Σπίρτζη,
που ψηφίστηκε την περασμένη Ανοιξη,
έφερε ριζικές αλλαγές στο Σύστημα των Διοδίων.

Με την τότε τροπολογία μεταξύ άλλων θεσμοθετήθηκε
το «Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών» και
συστήθηκε αυτοτελής «Υπηρεσία Οδικών Τελών»

Αυτή ακριβώς η ίδρυση της νέας Υπηρεσία είναι
που προκάλεσε την αντίδραση των κομμάτων της Αντιπολίτευσης,
τα οποία μεν τα έβαλαν με την Κυβέρνησης και τον Χρήστο Σπίρτζη,
κατηγορώντας τους για νέα επιχείρηση τακτοποίησης «ημετέρων»,
αλλά δεν μας είπαν αν θα την καταργήσουν, όταν «θα . . . » και
φυσικά τι θα φέρουν «άμα τη καταργήσει της».

Στη θέση του Διοικητή της ορίσθηκε
ο κ. Αθανάσιος Δημακαράκος, Πολιτικός Μηχανικός και
στην θέση του Υποδιοικητική ο κ. Γιώργος Μπιτάκος Τοπογράφος -Μηχανικός,
αμφότεροι με τριετή θητεία.

Η Υπηρεσία Οδικών Τελών, δραστηριοποιείται
στην ηλεκτρονική διαχείριση των οδικών υποδομών με αντικείμενο:

α) την ανάπτυξη και λειτουργία Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης
Οδικών Υποδομών Παρακολούθησης και Χρέωσης Τελών Διοδίων Οχημάτων,
β) την ανάπτυξη και λειτουργία Ηλεκτρονικού Συστήματος
παρακολούθησης, καταγραφής και επεξεργασίας κυκλοφοριακών φόρτων,
γ) την ανάπτυξη και λειτουργία του Ηλεκτρονικού Μητρώου
Παρόχων Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Τηλεδιοδίων, που έχει συσταθεί στο υπουργείο Υποδομών.

Αρα «διαγωνισμούληδες» και καλές ICΤ δουλίτσες.

Επίσης θα διαχειρίζεται το Κέντρο Παρακολούθησης Διοδίων,
συντάσσει και εκδίδει προδιαγραφές υποχρεωτικής εφαρμογής
για Ενιαία Ηλεκτρονικά Αναλογικά Διόδια, σε όλο το οδικό δίκτυο
ανεξαρτήτως υπηρεσίας ή φορέα λειτουργίας και εκμετάλλευσης και
γνωμοδοτεί στον Υπουργό Υποδομών για τα σημεία
ανέγερσης και λειτουργίας των σταθμών διοδίων
στο οδικό δίκτυο και σε εισόδους της χώρας.

Που λέτε . . . 

H αυτοτελής «Υπηρεσία Οδικών Τελών» έχει ως βασικό καθήκον
τον έλεγχο ολόκληρο του Συστήματος Διοδίων και
έχει διαμορφώσει τις βασικές προτάσεις της
για το νέο Σύστημα των Ηλεκτρονικών Διοδίων
[ το οποίο θα χρεώνει όλα τα οχήματα
με αναλογική χρέωση 0,062 ευρώ ανά διανυόμενο χιλιόμετρο ],
με βάση και τις μελέτες που είχαν υποχρέωση
να υποβάλουν οι εργολάβοι των νέων αυτοκινητόδρομων.

Προς το παρόν δεν έχουμε φτάσει σε οριστικές αποφάσεις
για το Ηλεκτρονικό Σύστημα που θα υιοθετηθεί.
Το καθοριστικό σημείο εκκίνησης είναι
η δημιουργία Ενιαίας Ηλεκτρονικής Βάσης Δεδομένων,
στην οποία θα καταγραφούν όλα τα κυκλοφορούντα οχήματα.
[ Αρα «διαγωνισμούλης» και ICΤ δουλίτσα, έστω και μικρή ].

Πρέπει να ξέρετε πως από την τελευταία πρωτοβουλία
του υπουργείου Οικονομικών για τα ανασφάλιστα οχήματα,
βρέθηκε ότι οι λάθος καταγραφές ξεπερνούν το 30%, χώρια,
που τα ανασφάλιστα είναι ολόκληροι στόλοι σε όλη την Ελλάδα.

FIY [ ForY our Information ] στην Ευρώπη λειτουργούν
δύο βασικά συστήματα ηλεκτρονικών διοδίων:
   Το Δορυφορικό, το οποίο εφαρμόζεται στη Γερμανία, αλλά μόνο για τα φορτηγά με ωφέλιμο φορτίο άνω των 3,5 τόνων. Καταγράφει την πορεία τους, δίνοντας αναλυτικά στοιχεία ακόμη και για τροχαίες παραβάσεις ή για στάση λόγω τεχνικού προβλήματος. Είναι συνδεδεμένο με το γερμανικό Taxis, στο οποίο διαβιβάζει αυτόματα την οφειλή. Στη Γερμανία δεν υπάρχουν διόδια για τα υπόλοιπα οχήματα.
 ◼  Οι Βινιέτες, που αφορά σε είδος αυτοκόλλητου που τοποθετείται σε όλα τα οχήματα που κινούνται στο οδικό δίκτυο της Αυστρίας. Οι τιμές τους διαμορφώνονται ανάλογα με τη χρονική τους διάρκεια. Οι μόνιμοι κάτοικοι εφοδιάζουν τα οχήματά τους με βινιέτες ετήσιας διάρκειας, ενώ οι επισκέπτες ανάλογα με τον χρόνο παραμονής τους στη χώρα.

Κατά τα λοιπά . . .

Η Βουλγαρία εφαρμόζει το τελευταίο διάστημα ένα «έξυπνο» σύστημα χρέωσης που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα: οι νταλίκες, που είναι εφοδιασμένες με συσκευές τύπου GPS, πληρώνουν φτηνότερα διόδια όταν κινούνται στους αυτοκινητόδρομους και αυτό λειτουργεί ως κίνητρο για να μην μπαίνουν στο τοπικό δίκτυο και τις κατοικημένες περιοχές.

Η Πολωνία εγκατέστησε μέσα σε 18 μήνες ένα σύστημα δύο «ταχυτήτων», ένα για τους αυτοκινητόδρομους όπου ήδη λειτουργούσαν σταθμοί διοδίων και ένα άλλο για το υπόλοιπο οδικό δίκτυο. Και αυτή η εκδοχή έχει ενδιαφέρον για την Ελλάδα, αφού από τα έσοδα των διοδίων αποπληρώνονται τα δάνεια που έχουν πάρει οι εργολάβοι από τις τράπεζες για τη χρηματοδότηση των έργων.

Συστήματα ηλεκτρονικών διοδίων λειτουργούν
στην Ουγγαρία, τηn Σλοβενία και πρόσφατα στο Βέλγιο.

Στα καθ΄ ημάς τώρα
όλα τριγύρω αλλάζουνε
και όλα τα ίδια [ στο τέλος ] μένουν

Κατά τα λοιπά . . .

Η εφαρμογή των Ηλεκτρονικών Διοδίων,
λέγεται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών,
ότι θα ξεκινήσει πιλοτικά από την Εγνατία Οδό,
για την οποία το ΤΑΙΠΕΔ ζητά να λειτουργήσουν
συνολικά 40 σταθμοί διοδίων .
Ομως προφανώς και το υπουργείο Μεταφορών
έχει διαφορετική άποψη.

Ο Χρήστος Σπίρτζης, σε δηλώσεις του στον ΑΝΤ1,
διευκρίνισε ότι η χρέωση των διοδίων θα γίνεται αυτόματα,
χωρίς να ανακόπτεται η ταχύτητα του οχήματος. 

Αααα τι καλά !!! 

Γιατί τώρα για να πάς από Πάτρα στην Θεσσαλονίκη
θα φας και 40 τουλάχιστον λεπτά καθυστέρηση
στο σταμάτα - πλήρωνε - ξεκίνα κ.λπ, αν δεν έχεις «μηχανάκι».

Τώρα εσείς πρέπει να ξέρετε πως
όλοι οι Οδικοί Αξονες, έχουν ιδρύσει
την Ενωση Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων «Ηellastron»
από το Ηellenic Association of Toll Road Network
με Πρόεδρο τον κ. Βασίλειο Χαλκιά,
Διευθύνοντα Σύμβουλο της «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» και
πρώην Πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.

Η Ενωση λειτουργεί με τη μορφή αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρίας, 
συμμετέχουν όλοι οι Οδικοί Αξονες όπως: η Αττική Οδός,
η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, η Εγνατία Οδός, η Νέα Οδός,
η Ολυμπία Οδός, οι Αυτοκινητόδρομοι Μορέας, Αιγαίου
και της Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65).

Γιανα δείτε πόσο παρακολουθούμε τα πράγματα
να σας πούμε ότι ο κ. Χαλκιάς σε συνέντευξή στην ΕΡΤ
ανάφερε πως τα ιδιωτικά αυτοκίνητα,
από την στιγμή που υπάρχει ενιαία χρώση ανά χιλιόμετρο
σε όλους τους Οδικούς Αξονες
θα μπορούν να προμηθευτούν το γνωστό «μηχανάκι»
από το οποίο θα αφαιρούνται πλέον
όχι τα τέλη των διοδίων, αλλά το κόστος [ 6,1 λεπτών ]
ανά χιλιόμετρο που διανύει το κάθε αυτοκίνητο
εντός των Οδικών Αξόνων σε όλη την Επικράτεια,
πλην προς το παρόν της Εγνατίας Οδού.

Απλό και κατανοητό.
Για τα ιδιωτικά ούτε GPS ούτε mobile apps
ούτε άλλες τεχνολογικές «λατρείες» του κυρ Χρήστου.

Τώρα για τα επαγγελματικά οχήματα
προτείνεται το δορυφορικά σύστημα,
όπου καταγράφεται συνεχώς το στίγμα του οχήματος
από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου,
η οποία βλέπει επίσης και εάν το όχημα παρανομεί
κυκλοφορώντας στο παράπλευρο οδικό δίκτυο,
 κάτι που ήδη απαγορεύεται.

Αυτή η διαδικασία, σύμφωνα με τον κ. Χαλκιά,
απαιτεί ένα σοβαρό σύστημα ελέγχου
από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών,
το οποίο πιθανότατα εντάσσεται
στις αρμοδιότητες της αυτοτελούς «Υπηρεσίας Οδικών Τελών».

Αυτά τα [ σχετικά ] απλά και [ πάλι σχετικά ] εύκολα να υλοποιηθούν
σε σχέση με τις mobile applications. που μας είπε ο αρμόδιος υπουργός

Με τούτα όλα κλείνουμε την πλέον μακροσκελή μας αναφορά,
που κάναμε «έβερ» για ΑϊΣι(Χ)Τήρικες υποδομές και υπηρεσίες.
Και αυτό για χάρη των "πρησεηλάδων" που τους αγαπάμε και τους σεβόμαστε.

Και για να καταλάβετε τι τραβάμε και δεν το μαρτυράμε
δείτε 
ΕΔΩ  τι διαβάζουμε για να σας βγάλουμε
ένα ρημαδο-ραπόρτο για τον κυρ Χρήστο τον Σπίρτζη.
Δείτε για να καταλάβετε





Τουθόπερ λέμε [ επιτέλους ] καλό ΠουσουΚου και από Δευτέρα βλέπουμε







  ΤΑ   T I P S    ΤΟΥ   ΠΟΥΣΟΥΚΟΥ


Σε ηλικία 75 ετών στο Παρίσι πέθανε
ο οικονομολόγος, διανοητής και συγγραφέας
Κώστας Βεργόπουλος.


Το απόλυτο ντέρμπι Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός Superfoods
για την EuroLeague [ στο μπάσκετ ] θα βλέπουμε εδώ και δύο μέρες στην Nova.
To τζάμπολ θα γίνει στις 21:00 στο Novasports2HD.

Μιλάμε για μία υπερπαραγωγή
με 20 κάμερες υψηλής ευκρίνειας,
με περισσότερους από 45 τεχνικούς
μέσα και έξω από το ΣΕΦ.

Μεγαλεία ! ! !
Αλλά ο ένας, ο μεγάλος και
ο μοναδικός  Ο λ υ μ π ι α κ ό ς   το αξίζει

Τώρα δεν ξέρω αν οι καμεραμανατζήδες της Nova
βρουν στις κερκίδες την αρειανή
[ Εκ του πλανήτη Αρεως κυριολεκτικά ]  Σ ο φ ί α
( δείτε την
 Ε Δ Ω για να καταλάβετε ), 
αλλά όλο και θα ψάξουν.
 
Τώρα κάπου άκουσα ότι η Σούπερ Λήγκα του Ποδοσφαίρου
ψάχνεται για να κάνει  δικό της κανάλι και να πουλάει η ίδια
το ποδοσφαιρικό περιεχόμενο, γιατί νομίζει πως έτσι
μπορεί να βάλει περισσότερα στα ταμεία της από το να δίνει
σε άλλους τα δικαιώματα.

Δικαίωμα τους είναι να κάνουν ότι θέλουν τα δικαιώματά τους.
Αλλά μέχρι αν κάνουν μπίζνα την ιδέα τους
θα φτάσει το μεθεπόμενο Μουντιάλ,
που ενδεχομένως να παίξουμε, γιατί στο τρέχον
δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα μετά την χθεσινή τεσσάρα.

Και κάτι που διαβάσαμε πρωί πρωί στο  http://www.gazzetta.gr/
καθώς εσείς πίνετε καφέ με τον παπα-γά(λ)λο και
εγώ διαβάζω και τα αθλητικά, πλην των κοσμικών.

Που λέτε η Forthnet-Νova έστειλε επιστολή στην Σούπερ Λήγκα και
εκθέτει τον προβληματισμό της για την παρουσία
του . . . Παναθηναϊκού στο επόμενο πρωτάθλημα,
για την αγωνιστική περίοδο 2018-19.

Η Nova αναφέρεται σε αναδιαμόρφωση της σύμβασης,
αν τα Βαζέλια δεν είναι στη Super League του χρόνου,
αλλά και στη συνέχεια του φετινού πρωταθλήματος.
 Φουρτουνάκηδες και Βροντάκηδες εν δράσει.


Αυτό το ΠουΣουΚου, επειδή ο Αρνιακός μας είπε ότι θάχει κακοκαιρία,
μείνετε και λίγο στι σπιτάκι σας και δείτε μπάσκετ και ποδόσφαιρο,
ταινίες στην ΤιΒι [ τα συνδρομητικά και τα ελέυθερα έχουν καλό πρόγραμμα ]
και για το Σάββατο είστε ενήμεροι για τα στέκια του καφέ στο κέντρο της Αθήνας.





Σχόλια αναγνωστών
Αν θέλεις να προσθέσεις το δικό σου σχόλιο, θα πρέπει να κάνεις login !
Αν θέλεις να γίνεις μέλος κάνε κλίκ εδώ !

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 193 επόμενη > τελευταία >>