ICT plus
Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

16/10/2017
Το βραβείο Customers' Friend τώρα και στην Ελλάδα

Ο διεθνής οργανισμός ICERTIAS παρουσιάζει επίσημα και στην Ελλάδα το διεθνές πρόγραμμα πιστοποίησης, μέσω του οποίου αναγνωρίζονται και πιστοποιούνται εταιρείες που επιδεικνύουν υποδειγματική σχέση με τους πελάτες και τους εργαζόμενους τους.

Το βραβείο που φέρει τον τίτλο Customers’ Friend αποτελεί μια διεθνούς εμβέλειας πρακτική, η οποία παρουσιάστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά για πρώτη φορά το 2014, ενώ από τώρα και στο εξής θα είναι πλέον είναι παρούσα και στην Ελλάδα.

Προϋποθέσεις συμμετοχής
Το ICERTIAS Customers' Friend ουσιαστικά συγκεντρώνει στο πρόγραμμά του εταιρείες που εφαρμόζουν και ενθαρρύνουν τίμια και επαγγελματική συμπεριφορά στην αγορά, σέβονται τους κανόνες της, προωθούν φιλικές και επαγγελματικές σχέσεις με τους πελάτες τους, αλλά και τις εταιρείες που υποστηρίζουν και επηρεάζουν θετικά τις κοινωνικές ομάδες των χώρων στους οποίους δραστηριοποιούνται.

Οι εταιρείες και οι οργανισμοί που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο πρόγραμμα πιστοποίησης ICERTIAS Customers' Friend, αξιολογούνται από τους ειδικούς αναλυτές αγοράς της ICERTIAS βάσει μιας δευτερογενούς έρευνας αγοράς. Όσες πληρούν τις προϋποθέσεις πιστοποίησης και είναι πρόθυμες να δρουν σύμφωνα με τους κανόνες της Διακήρυξης ICERTIAS CUSTOMERS' FRIEND, μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα πιστοποίησης, αποκτώντας το δικαίωμα να χρησιμοποιούν το σήμα ICERTIAS CUSTOMERS' FRIEND - ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ στις προωθητικές τους δραστηριότητες.

Πώς μπορεί κάποια εταιρεία να ενταχθεί στο πρόγραμμα
Ο αντικειμενικός σκοπός του διεθνούς προγράμματος ICERTIAS Customers’ Friend είναι να προωθήσει και να ενθαρρύνει τις ποιοτικές σχέσεις ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες με τους πελάτες, τους υπαλλήλους και τους επιχειρηματικούς συνεργάτες τους. Ουσιαστικά, η αποστολή του προγράμματος είναι να αναζητεί, να εντοπίζει και να αξιολογεί εταιρείες της αγοράς που επιδεικνύουν υποδειγματική συμπεριφορά προς στους πελάτες, τους υπαλλήλους και τους επιχειρηματικούς συνεργάτες τους. Να διευκρινιστεί ότι το πρόγραμμα δεν λειτουργεί ως διαγωνισμός, αλλά ως πιστοποίηση αριστείας. 

Περισσότερες πληροφορίες γι' αυτό το διεθνές πρόγραμμα πιστοποίησης θα βρείτε στην ιστοσελίδα: www.customersfriend.org.

Κατάθεση υποψηφιοτήτων
Οι εταιρείες στην Ελλάδα που θεωρούν ότι έχουν ποιοτικές και υποδειγματικές σχέσεις με τους πελάτες τους αλλά και με τους υπαλλήλους τους, μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα γι' αυτή τη διακεκριμένη επιχειρηματική πιστοποίηση στην ιστοσελίδα:
www.customersfriend.org/application  ή μέσω e-mail: certification@icertias.org.

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 255 επόμενη > τελευταία >>