ICT plus
Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

22/7/2008
Η Singapore Airlines ενισχύει τα συστήματα διαχείρισης επιβατών

Η Singapore Airlines εκσυγχρονίζει τη διαχείριση των συστημάτων εξυπηρέτησης πελατών με την πλατφόρμα διαχείρισης πελατών επόμενης γενιάς της Amadeus, τον κορυφαίο τεχνολογικό συνεργάτη της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας.  

Η Singapore Airlines επέλεξε την λύση Altéa Customer Management (Altea CMS) της Amadeus μετά από λεπτομερή διαδικασία αξιολόγησης. Με την συμφωνία αυτή, η εταιρεία θα αντικαταστήσει το υπάρχον σύστημα εξυπηρέτησης πελατών με την σουίτα λύσεων της Amadeus, με σκοπό την καλύτερη ροή πωλήσεων και κρατήσεων, καθώς επίσης και την διαχείριση του παγκόσμιου inventory και των λειτουργιών ελέγχου αναχωρήσεων. 

Ένας σημαντικός παράγοντας στην απόφαση της Singapore Airlines να επιλέξει το Altea CMS ήταν η επιπρόσθετη διαβεβαίωση ότι η πολυετής εμπειρία της Amadeus στην μεταφορά από απαρχαιωμένες εφαρμογές και πλατφόρμες σε νεότερες τεχνολογίες θα εξασφαλίσει την ελάχιστη ενασχόληση του πελάτη, ακόμα και κατά την ενσωμάτωση του Altea CMS στις σύνθετες και πολυποίκιλες καθημερινές λειτουργίες της εταιρείας.

Ο κ. Huang Cheng Eng, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Τμήματος Marketing της Singapore Airlines, δήλωσε σχετικά: “Η Singapore Airlines είναι περήφανη για την δέσμευση στους πελάτες της. Πιστεύουμε ότι το Altea CMS με την αποδεδειγμένη και επεκτάσιμη υποδομή του, θα μας βοηθήσει να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε την θέση μας σαν ηγέτιδα εταιρεία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στην εξυπηρέτηση πελατών, στο άμεσο μέλλον.”   

Ο κ. David V. Jones, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus, σχολίασε: “Η απόφαση της Singapore Airlines αποτελεί την περαιτέρω αναγνώριση και επικύρωση της κεντρικής ιδέας του Altea CMS. Ότι δηλαδή αποτελεί μια δοκιμασμένη, διαχρονική και πελατοκεντρική πλατφόρμα που προσφέρει ασύγκριτη λειτουργικότητα, η οποία επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να διαμορφώνουν το σύστημα με τέτοιον τρόπο ώστε να παρέχουν πραγματικά διαφοροποιημένες υπηρεσίες. Η επιλογή του Altea CMS από την Singapore Airlines επιβεβαιώνει την εμπειρία μας στην παροχή κορυφαίων τεχνολογικών λύσεων στις αεροπορικές εταιρείες.”           

Το Altea CMS της Amadeus είναι η πλατφόρμα που έχουν εμπιστευθεί 63 αεροπορικές εταιρείες μεταξύ των οποίων και μέλη των Star, oneworld και Skyteam, των τριών διεθνών συμμαχιών αεροπορικών εταιρειών. Τέλος, την μονάδα κρατήσεων του Altea CMS χρησιμοποιούν περισσότερες από 150 αεροπορικές εταιρείες ως εσωτερική πλατφόρμα πωλήσεων.

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1127 επόμενη > τελευταία >>