ICT plus
Κυριακή, 20 Αυγούστου 2017

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

20/4/2017
Τα χεσίμ_ _α του Μαξίμου, ο ανεκδιήγητος υπουργικός τυπάκος και το παρασκήνιο πίσω από σαράντα ψωροχιλιάρικα








Είχα σκοπό να επανέλθω την Δευτέρα,
όπως τα σχολιαρόπαιδα "τω καιρώ εκείνω",
αλλά που ν΄ αφήσετε παπά ν΄αγιάσει!


Και να ξεκινήσω για να τελειώσω κάποτε,
θα πω από σήμερα Χρόνια Πολλά στις Γεωργίες και στους Γιώργηδες,
που εορτάζουν την Κυριακή του Θωμά,
επειδή δενθέλω να χαλάσω συνήθειες ετών.

Αρχικώς . . . 

  Πολλά μπράβο
 στον έναν, στον  μεγάλο,
στον ανεπανάληπτο και στον μοναδικό 
  Ο λ υ μ π ι α κ ό ,
που χθες έστειλε αδιάβαστα στην Πόλη
τα τουρκαλάκια της Ανατολού Εφές.

και εν συνεχεία
. . .

αντιγράφω "κόπυ πάστε"
την ανακοίνωση της Ιονίας Οδού
και
σχολιάζω παράλληλα,
μην και πάνε χαμένα τα "στοιχεία"
που έχουν εμφυτευτεί στο DNA μας,
ανεξάρτητα προέλευσης και καταγωγής.

"Επιπλέον, την ημέρα της επιστροφής
[ μιλάμε για επιστροφή από το Πάσχα ]
υπήρξε ένας συνδυασμός γεγονότων
( όπως αυξημένη έξοδος και μαζική επιστροφή των εκδρομέων,
[ στοιχεία πεατελώς και εντελώς "απρόβλεπτα" για Πάσχα ]
κακές καιρικές συνθήκες [ όλα τα Δελτία Καιρού τις προέβελπαν μέρες πριν ] και
τροχαίο ατύχημα στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας
[ καμία σήμαση για μείωση ταχύτητας δεν υπήρχε ]),
που επέτειναν τα αναμενόμενα ούτως ή
άλλως λόγω μαζικής επιστροφής φαινόμενα καθυστερήσεων,
που παρατηρούνται ακόμα και σε πλήρως ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους.
[ Αρα και νάχατε ολοκληρωμένους αυτοκινητόδρομους,
πάλι θα καθυστερούσατε ! ]

Ολα αυτά τα . . . "απρόβλεπτα" έγιναν
στην Ιονία και στην Ολυμπία Οδό,
οι οποίες ξανάκλεισαν σε ορισμένα σημεία
για να τελειώσουν οι εργασίες
και να παραδωθούν οριστικά  στο τέλος Μαϊου.

Ολα αυτά σχεδόν έναν μήνα μετά τα εγκαίνια,
με την παρουσία του μπάρμπα Χρήστου του Σπίρτζη,  
του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου - Πατρών.

Ετσι η Ολυμπία Οδός θα κλείσει και πάλι,
για να υλοποιηθεί η τελική φάση
της ασφαλτόστρωσης κατά τμήματα
για περίπου 35 έως 40 χιλιόμετρα,
από το Ξυλόκαστρο έως το Ρίο.

Επίσης  απομένουν  να κατασκευαστούν
ακόμη εννέα χιλιόμετρα σε τέσσερα σημεία:
σε Δερβένι, Καμάρες, Αραχωβίτικα και στον κόμβο Ρίου.
Αυτές οι εργασίες θα ολοκληρωθούν στο τέλος Αυγούστου.

Αρα ?

Αρα παλληκαρώνες μου το κέρδισα το στοίχημα,
που έβαλα αρχές του χρόνου και "ορισμένοι"
το θυμήθηκαν και μου το "χτύπησαν".
 
Ποιό ήταν το στοίχημα?

Οτι θα έτρεχα ανάποδα από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα,
στον νέο οδικό άξονα Κορίνθου - Πατρών,
αν αυτός παραδιδόταν [ απολύτως ] ολοκληρωμένος πριν το Πάσχα.

Πάντως για να μην είμαστε γκρινιάρηδες
μέσα στο 2017 θα τελειώσουν,
επιτέλους,
οι βασικοί οδικοί άξονες της χώρας,
όπως αυτοί σχεδιάστηκαν 
στις αρχές του προ-προ-προηγούμενου
"Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Ανάπτυξης",
γνωστού και ως "Πακέτου Ντελόρ",
το 1988. 


Να πούμε

Κ  α  λ   λ  η  μ  μ  μ  έ  ε  ε  ε  ε  ρ  α  α  α  α  α  α  α      

 Ε  Ε  Ε  Ε  λ   λ  λ  η  ν  ν  α  α  α  ά α  α  α  ρ  ρ  ρ  ρ   ε   ε  ε  ε  ε  ε  ς 

K α  ι 

 Χ  Ρ  Ι   Σ  Τ 
  Ο  Σ      

  Α  Α  Ν  Α  Α  Ν  Ε  Ε  Σ  Τ  Η  Η  Η  Η  Η  Η  Η



Και να συνεχίσουμε . . .
με τι άλλο ?

Φυσικά με τα δύο "εργάκια" των 20 χιλιάδων,
που προκύρηξε η ΗΔΙΚΑ για να δοθεί λύση στα τεράστια
[ μην πούμε "τεραστιότατα" και παραξηγηθούμε ]
προβλήματα που δημιουργήθηκαν, 
όοοοχι από την ΗΔΙΚΑ,
όπως μερικοί κυβερνητικοί ήθελαν να δώσουν με non paper,
αλλά από το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και
Κοινωνικής Αλληλεγγύης
και ειδικότερα από τον
Αναπληρωτή υπουργό  κ. Τάσο Πετρόπουλο,
ο οποίος είναι και ο απολύτως πολιτικά υπεύθυνος
για την Κοινωνική Ασφάλιση και τον ΕΦΚΑ,
επιβεβαιώνοντας πλήρως την παροιμία
" ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ' αλεύρι" .

Εσείς, αφού διαβάσετε καλά το θέμα της Επικαιρότητας
περί της προκήρυξης δύο έργων 20 + 20 χιλιάδων ευρώ από την ΗΔΙΚΑ,
μετά από εντολή φυσικά της Διοίκησης του ΕΦΚΑ
,
και άρα εν γνώσει  του υπουργείου
Εργασίας, Κοινωνικής (Ασφάλισης και Αλληλεγγύης),
και γνωρίζοντας το απόλυτο μπάχαλο,
που έχει δημιουργηθεί στις υπηρεσίες Ασφάλισης όλης της χώρας και
σε εκατοντάδες χιλιάδες ελευθεροεπαγγελματίες,
[ υπολογίζονται στο 1,4 εκατομμύρια !!! ]
πρέπει να αναρωτιέστε μεγαλοφώνως:

« Μα για σαράντα [ψωρο]χιλιάρικα,
είναι δυνατόν να ταλαιπωρούνται επί μήνες
εκατομμύρια πολίτες αυτής της χώρας?
Μα είναι τόσο . . .
.
» ? ! ! ! !

Βάλτε ότι θέτε στα αποσιωποιητικά.

Παλληκαρώνες μου,
κυβερνητικοί και λοιποί ομοειδεάτες,
μήπως και πρέπει να ξεκινήσετε
πάλι από τα βασικά ?

Πριν μέρες λέγαμε  για το «λογικό διάγραμμα»,
που πολλοί το ξέχασαν και πάνε απευθείας
από την Basic στις εφαρμογές cloud.

Και μπορεί στο cloud [ ελληνιστί «συννεφάκι»]
να είναι όλα ρόδινα και ροδαλά,
όμως όταν περιμένεις τετρακοσιοστός ενενηκοστός τρίτος
[ μου έστειλαν και σχετικό εισιτήριο ]
στην σειρά
για να ρυθμίσεις εισφορές και κρατήσεις,
δεν μπορείς να κρατηθείς  και
κατεβάζεις από θεούς και καντήλια
μέχρι αγγέλους και δαίμονες.

Ν α ι ι ι ι ι ι ι  ! ! ! !

Για σαράντα ψωροχιλιάρικα
ταλαιπωρήθηκαν και θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται
οι μισοί εργαζόμενοι στην Ελλάδα.

Γ ι α τ ι ι ι ι ι   ? ! ! !

Πολύ απλά, γιατί κανένας μα κανένας
από το Υπουργείο και τον ΕΦΚΑ
δεν έλαβε υπόψη του,
[ για να αθωώσουμε προκαταβολικά
εκτός και αν δεν θέλουν ],
τους ανθρώπους της ΗΔΙΚΑ,
που έλεγαν ότι δεν έχουν τις κατάλληλες εφαρμογές
[ και ούτε προλαβαίνουν να τις φτειάξουν ]
για να υποστηρίξουν τον υπολογισμό
των νέων εισφορών και των νέων κρατήσεων
των ασφαλισμένων στον ΕΦΚΑ.

Μην βάλουμε στις αιτίες και την απουσία
του αλγορίθμου υπολογισμού των κρατήσεων
[ δείτε και το σκίτσο του Γεωργοπάλη στην Real News ]

Ετσι «έσκασε»
[ μα περίμενε κανείς εχέφρων ότι δεν θα «έσκαγε» ?!!!! ]
το θέμα και τρέχανε πασχαλιάτικα απαξάπαντες να προλάβουν,
[ μετά από τα εγκαίνια των Οδικών Αξόνων,  
που τους ξανά έκλεισαν για να τους . . . τελειώσουν ]
τα " χ ε σ ί μ α τ α " από του Μαξίμου.

Και φυσικά μαζί με τον ΕΦΚΑ και τον Πετρόπουλο
[ αυτόν τον ανεκδιήγητο τυπάκο,
που χαιρετούσαν οι επαγγελματίες και
του έδιναν συγχαρητήρια για τις αυξημενες εισφορές ! ]
πήρε η «μπάλα» και τους υπόλοιπους

και μαζί με αυτούς την πλήρωσαν και οι της ΗΔΙΚΑ.

Αυτά τα ολίγα για τους 
[ όχι και τόσο ξαφνικούς ]
για τους δύο διαγωνισμούληδες.
 

Λοιπόοοοον. . .
να συνεχίσουμε με έτι και έτι γλαφυρόν τι.
  

Πολλή η παραφιλογία που έχει προκληθεί 
λόγω των δύο πρώτων ελληνικών "μικροδορυφόρων".
Εμείς σας λέμε την πάσα αλήθεια
για να μην παρασυρθείτε και
σας πιάσουν "χάπατα" οι επιτήδειοι.

Οι δύο μικροδορυφόροι,
όπως λέει και το όνομά τους,
είναι  . . . μικροί.

Εχουν περίπου το μέγεθος ενός κουτιού παπουτσιών και
κοστίζουν μόνο μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ ο καθένας.

Αναπτύχθηκαν και κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα  [ Ν α ι ι ι ι  ]
στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος QB50,
το οποίο κάλεσε 50 Πανεπιστήμια και Ινστιτούτα από όλο τον κόσμο
να συμμετάσχουν με τους δικούς τους μικροδορυφόρους.

Οι ελληνικοί μικροδορυφόροι, DUTHSat και UPSat,
είναι δύο από τους συνολικά 26 μικροδορυφόρους,
που ετοιμάστηκαν εγκαίρως για την αποστολή του Cygnus.
 
Τέθηκαν σε τροχιά σε ύψος περίπου 400 χιλιομέτρων
στην κατώτερη θερμόσφαιρα,η οποία και είναι  
«μια από τις λιγότερο μελετημένες ζώνες της ατμόσφαιρας»
σύμφωνα με τον κ. Μάνθο Παπαματθαίου,
Πρόεδρο του Libre Science Foundation,
το οποίο ανέπτυξε τον UPSat
σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Ο UPSat είναι ο πρώτος δορυφόρος «ανοιχτού κώδικα»
[ και βεβαίως έχουμε και τέτοιον ]
σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αυτό σημαίνει, όπως εξηγεί ο κ. Παπαματθαίου ότι
«τα μηχανολογικά και ηλεκτρονικά σχέδια,
καθώς και το λογισμικό του συστήματος,
είναι στο εξής διαθέσιμα σε οποιονδήποτε θέλει
να τα χρησιμοποιήσει και
να τα τροποποιήσει για νέα χρήση».

Ο δεύτερος ελληνικός μικροδορυφόρος
αναπτύχθηκε στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
από μηχανικούς, μεταπτυχιακούς φοιτητές, διδάκτορες
αλλά και προπτυχιακούς φοιτητές, με επικεφαλής
τον επίκουρο Καθηγητή του Δημοκρίτειου κ. Θεόδωρο Σαρρή.

Και οι δύο ελληνικοί μικροδορυφόροι θα μετρήσουν παραμέτρους
του " πλάσματος "
  [ ιονισμένου αερίου ], που σχηματίζεται στην κατώτερη θερμόσφαιρα,
εκεί όπου η υπεριώδης ηλιακή ακτινοβολία προκαλεί ιονισμό του αραιού αέρα. 

Οι 26 μικροδορυφόροι του προγράμματος QB50
μεταφέρθηκαν με το μη επανδρωμένο σκάφος ανεφοδιασμού Cygnus,
το οποίο εκτοξεύτηκε από το Ακρωτήριο Κανάβεραλ για λογαριασμό της NASA.

Το σκάφος θα φθάσει στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό  το Σάββατο  και
όλοι οι μικροδορυφόροι θα απελευθερωθούν σταδιακά
από τον διαστημικό σταθμό τις επόμενες εβδομάδες.

Αυτά για να ξέρετε τι συμβαίνει πάνω από τα κεφάλια μας.

Και φυσικά . . .

Εν αναμονή, τον Ιούνιο [ και όχι τον Ιούνη ] , 
της εκτόξευσης του μεγάλου δορυφόρου
που εξήγγειλε ο υπουργός μας, ο Νίκος Παπάς.


Αυτά και πολύ πολύ καλημέρα σας.







ΤΑ  Τ Ι Ρ S   ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


Στην περιοχή όπου συνετρίβη το στρατιωτικό ελικόπτερο
που προκάλεσε τον θάνατο 4 ατόμων,
πριν από 40 χρόνια
 είχε συμβεί πάλι αεροπορικό δυστύχημα
και τότε οι νεκροί ήταν 50.
Διαβάστε  ΕΔΩ  τις λεπτομέρειες  


  Ο θρήνος  από την απώλεια συγγενών και φίλων
δεν είναι ανθρώπινη αποκλειστικότητα.
Δείτε 
ΕΔΩ  την απόδειξη.






Σχόλια αναγνωστών
Αν θέλεις να προσθέσεις το δικό σου σχόλιο, θα πρέπει να κάνεις login !
Αν θέλεις να γίνεις μέλος κάνε κλίκ εδώ !

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 186 επόμενη > τελευταία >>