ICT plus
Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

20/3/2017
Η LG και ο Tokujin Yoshioka γιορτάζουν την ‘Καινοτομία για μια καλύτερη ζωή’ στην Εβδομάδα Σχεδιασμού στο Μιλάνο

Για τον εορτασμό της 70ης επετείου της, η LG Corp. ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παρουσιάσει ένα μεγάλης κλίμακας light art installation κατά τη διάρκεια της εβδομάδας Σχεδιασμού στο Μιλάνο 2017, τη μεγαλύτερη παγκοσμίως έκθεση σχεδιασμού. Με τίτλο S.F_Senses of the Future’, το έργο θα φιλοξενηθεί στο Superstudio Piu στις 3 Απριλίου και θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο της LG στην έκθεση (από τις 4 μέχρις τις 9 Απριλίου) με σκοπό να αναδείξει το μακροχρόνιο πάθος της εταιρείας για το σχεδιασμό και την καινοτομία.

Η LG συνεργάζεται με τον παγκοσμίου φήμης σχεδιαστή Tokujin Yoshioka, γνωστό για τη χρήση ρηξικέλευθων πειραματικών τεχνικών για να αποτυπώσει την ομορφιά της φύσης και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων αισθήσεων. Η σχεδιαστική φιλοσοφία της LG έχει τις ρίζες της στην πεποίθηση ότι η επιδίωξη της καινοτομίας στην τεχνολογία και στο σχεδιασμό θα πρέπει να επικεντρώνεται στην ανθρώπινη εμπειρία. Μόνο τότε είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί ένα όραμα για το μέλλον γεμάτο ενθουσιασμό και φαντασία. Μέσω της έκθεσης ‘S.F_Senses of the Future’, η LG και ο Tokujin Yoshioka ευελπιστούν να επικοινωνήσουν την αισιοδοξία τους για το μέλλον της ανθρωπότητας και να τη μεταδώσουν μέσω μίας καθηλωτικής εμπειρίας αξιοποιώντας το φως και αντικείμενα καθημερινής χρήσης.

«Όταν ήμασταν παιδιά, αφήναμε ελεύθερη τη φαντασία μας για το μέλλον και διαισθανόμασταν τη μοίρα μας μέσω των ονείρων μας. Το ‘S.F_Senses of the Future’ είναι μια έκφραση της επιστημονικής φαντασίας, της τεχνολογίας, του χώρου και της ζωής τονίζοντας την τεχνολογία της LG,» εξήγησε ο Tokujin Yoshioka. «Tο installation είναι ένα ποιητικό φαινόμενο που μπορεί να περιγραφθεί ως ένα μωσαϊκό φωτισμού- μία πραγματικά φουτουριστική διάσταση η οποία συγχέεται και υπερβαίνει τις ανθρώπινες αισθήσεις».

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για αυτή την ευκαιρία να συνεργαστούμε με τον Tokujin Yoshioka και να λάβουμε μέρος στη μεγαλύτερη γιορτή του σχεδιασμού στον κόσμο», πρόσθεσε ο Noh Chang-ho, Επικεφαλής του corporate design για την LG Electronics. «Το ‘πάντρεμα’ μεταξύ των τεχνολογιών αιχμής της LG και τον σχεδιασμό του Tokujin Yoshioka εκφράζει απόλυτα την ανθρωποκεντρική σχεδιαστική φιλοσοφία της LG και τη δέσμευσή μας να παρέχουμε ‘Καινοτομία για μια καλύτερη ζωή’. Ελπίζουμε οι επισκέπτες να έχουν την ευκαιρία να βιώσουν την καθηλωτική εμπειρία του S.F_Senses of the Future.

Στο μεταίχμιο της 70ης επετείου της, η LG χαράσσει νέα πορεία υιοθετώντας σχεδιασμό που εστιάζει στην εμπειρία χρήσης. Η LG δεσμεύεται περισσότερο από ποτέ στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των καταναλωτών ωθώντας τα όρια της καινοτομίας με αναβαθμισμένες λύσεις.

Στις 3 Απριλίου από τις 15:00-18:30 θα πραγματοποιηθεί μία πρώτη προεπισκόπηση του εκθέματος ‘S.F_Senses of the Future’ για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Η έκθεση θα είναι ανοικτή για το κοινό από τις 4 μέχρι τις 9 Απριλίου.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1410 επόμενη > τελευταία >>