ICT plus
Δευτέρα, 29 Μαίου 2017

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

2/1/2017
Μας λείψατε και είπαμε μην σας αφήσουμε μόνους εν όψει νέου κύματος κακοκαιρίας και τριημέρου



Ουυυυυφφφφφφ . . .
Ε φ υ γ ε . . .

αυτό το πραγματικά γκαντέμικο 2016.
Να πάει και να μην γυρίσει.

Δεν αντέξαμε μακρυά σας και
σήμερα είπαμε διακόψουμε ολίγον τι,
και λόγω επερχόμενης κακοκαιρίας και
λόγω τριημέρου.

Ετσι σήμερα διακόψαμε [ πάλι ] την ξεκούρασή μας
λέγοντας σας . . .


K α  λ  λ   λ  η  μ  μ  μ  έ  ε  ε  ε  ε  ρ  α  α  α  α  α  α  α      

 Ε  Ε  Ε  Ε  λ   λ  λ  η  ν  ν  α  α  α  ά α  α  α  ρ  ρ  ρ  ρ   ε   ε  ε  ε  ε  ε  ς 

  Κ  α  λ  ή         Χ  ρ  ο  ο   ο   ο  ν  ι  ά  α  α α  α  α  α  α  α  α  α  α  α   .  .  .  . 


Και μπορεί να μην τα πιστεύετε,
αλλά όλο και κάποιες κλεφτές ματιές θα ρίξετε.
Ε Δ Ω σας έχουμε τις προβλέψεις για τα ζώδια για το 2017.


Και φυσικά  μην περιμένετε  ΑϊΣη(Χ)Τήρικα νέα.
Εχουμε ένα χρόνο να τα λέμε.


Να ξεκινήσουμε με την Έρευνα για τα Κρατικά Δημοτικά Θέατρα,
τις ορχήστρες και τις παραστάσεις τους, που έκανε για το '15 η ΕΛΣΤΑΤ. 
Πρόκειται για την πρώτη στο είδος της και αναφέρεται σε αριθμό παραστάσεων,
θεατών, ηθοποιών, εισιτήρια και επιχορηγήσεις. Το 2015, που λέτε,
παρουσιάστηκαν 6.316 παραραστάσεις, που παρακολούθησαν 2.334.156 θεατές,
επίδοση που είναι μακραν της τελευταίας δεκαετίας.

Τα κρατικά θέατρα και οι ορχήστρες απασχόλησαν 4.672 άτομα.
Από αυτά τα 2.396 ήταν καλλιτέχνες, τα 763 διοικητικό προσωπικό και 
1.513 τεχνικοί και ταξιθέτες.

Εύγε και μπράβο !!!


Και επειδή μετά τις παραστάσεις ακολουθεί ποτό,
δανειζόμαστε  Ε Δ Ω   τις πολύ καλές
[ και φυσικά δοκιμασμένες ] προτάσεις του Athnes Voice.
Εμείς προσθέτουμε το bar της Μεγάλης Βρετανίας
. Ανυπέρβλητο.


Οι μέρες που πέρασαν σχεδόν μας . . . υποχρέωναν σε κρεοφαγία
και μάλιστα hard core. Και επειδή χρειάζεται να ξεφύγουμε και λίγο
δανειστήκαμε [ πάλι ] από την Athens Voice μερικές προτάσεις για ψαροταβέρνες.
 

Από αυτές συστήνουμε ανεπιφύλακτα 
το "Ψάριστον", το "Μπαρμπουνάκι" και το "Παράμαλο"
Εμείς, επειδή είμαστε των πειραϊκών [ κυρίως ] και
των νοτιοδυτικών περιοχών να προσθέσουμε
το "Ε/Γ Ταξιδεύοντας" στην Ευγένεια του Πειραιά, 
το "Ρακί  Μεζέ" στις Τζιτζιφιές και το "Ψαροκόκκαλο"στο Κερατσίνι.
Δοκιμασμένα, εξαιρετικά και κυρίως προσιτά.


Στην ακόμη γκρίζα και περιθωριοποιημένη περιοχή του Ψυρρή
[ μην αυταπατώμεθα από μερικά καλά μαγαζιά που υπάρχουν ],
άνοιξε ένα παραμυθένιο μαγαζί  [ Απολαύστε το  Ε Δ Ω ],
που λατρεύει τα Χριστούγεννα όλες τις εποχές του χρόνου και
έχει βαλθεί να μας γλυκάνει με ένα μοναδικό και ξεχωριστό τρόπο.
Είναι το  Little Cook. Πραγματικά αξίζει να πιείτε
μία σκολάτα ή ένα καφέ και φυσικά να μην αφήσετε παραπονεμένα
τα εξαιρετικά γλυκά του.
Ξαναλέμε.
Αξίζει ! ! ! 


Η Φύση δημιουργεί ανυπέρβλητα μνημεία.
Πολλές φορές από τύχη ή συγκυρία.
Ε Δ Ω δείτε τι δημιούργησε στον Ψηλορίτη
στην τελευταία κακοκαιρία


«Όταν ανοίξαμε τον Τάφο, ζήσαμε το θαύμα. Αυτός ο Τάφος είναι ζωντανός!
Στέλνει το μήνυμα της Ανάστασης και της ελπίδας. Η κλίνη του βράχου
είναι εμποτισμένη με αρωματικά έλαια, γεγονός που αποδείχθηκε και
επιστημονικά, όταν ολοκληρώθηκε η χημική μελέτη που κάναμε»,
αναφέρει η Τώνια Μωροπούλου, επικεφαλής της πολυπληθούς ομάδας
των Ελλήνων επιστημόνων από πέντε Σχολές και επτά Εργαστήρια του ΕΜΠ,
που ανέλαβαν την ευθύνη της αποκατάστασης του μνημείου.
Ε Δ Ω διαβάστε την σχετικά αναφορά στην Real News.



Μία ευτυχισμένη οικογένεια χάσκυ Σιβηρίας
με ενννιά κουταβάκια δείχνει το βίντεο  Ε Δ Ω.
Ο κλασικός χαζομπαμπάς στην αρχή επιθεωρεί τον χώρο
που θα παίξει με τα παιδιά του και μετά γίνεται και αυτός . . . μωρό. 
Η μαμά τριγυρίζει, παρατηρεί, επιθεωρεί και
αφού διαπιστώνει ότι όλα είναι υπό έλεγχο,
αφήνει τον μπαμπά να παίζει με τα κουτάβια του.

Αυτή την αναφορά μάλλον δεν την ξέρατε.
Ο λόγος για την  ασπίδα του Αχιλλέα  
την κατασκευή της οποίας ανέλαβε ο Ήφαιστος και
ο Όμηρος την περιέγραψε. Η ασπίδα του Αχιλλέα
είναι ένας ύμνος στην γλυπτική και
στην τεχνολογία και η περιγραφή της είναι  Ε Δ Ω
Ο Όμηρος αφιερώνει στην ασπίδα του Αχιλλέα
τουλάχιστον 134 στίχους στην Ιλιάδα,
τα οποία οι αρχαίοι είχαν επωνομάσει ως  «οπλοποιία».


Και να κλείσουμε με  νέα "ευρήματα"
από την ερασιτεχνική μου ασχολία 
να ψάχνω "ψιλολεπτομέρειες"
στις παλιές ελληνικές ταινίες,
στο λαϊκό και ρεμπέτικο τραγούδι. 
Μου ζητήσατε να σας πω και άλλες
και εγώ φυσικά δεν λέω όχι.


H " Συννεφιασμένη Κυριακή " του Βασίλη Τσιτσάνη,
όταν πρωτοβγήκε μην φανταστείτε
πως η αξία της αναγνωρίστηκε αμέσως.

Το αντίθετο.
Χρειάστηκε «πολύ λάντζα»

μέχρι να γίνει το «απόλυτο» λαϊκό τραγούδι.

Στον ελληνικό κινηματογράφο ακούστηκε
στην [ σήμερα "παρακατιανή" ] ταινία
«Ορφανή σε ξένα χέρια» του 1962,
σε σκηνοθεσία Ερρίκου Θαλασσινού.

Το καστ της ταινίας ήταν εξαιρετικό με μεγάλα ονόματα όπως
ο Γιώργος Καμπανέλης, η Μάρθα Βούρτση, η Μαλαίνα Ανουσάκη,
η Εφη Οικονόμου, ο Χριστόφορος Νέζερ, ο Χρήστος Τσαγανέας
και πολλοί άλλοι.

Σας έχουμε [ πατήστε  Ε Δ Ω  ] την κινηματογραφική εκτέλεση
της «Συνεφιασμένης Κυριακής» από την Καίτη Γκρέϋ με
δύο μπουζούκια [ το πρώτο ήταν ο Τσιτσάνης ], κιθάρα και
ακορντεόν που το "χειρίζεται" ο Γιώργος Κοινούσης.

Αξίζει να προσέξετε το περιβάλλον της λαϊκής ταβέρνας και
να το συγκρίνετε με τις σημερινές χολυγουντιανές αίθουσες διασκέδασης,
καθώς και τα τεχνικά μέσα που έχουν στην διάθεσή τους οι τραγουδιστές.

Ένα εξ ίσου πάρα πολύ ενδιαφέρον σημείο είναι
ότι στην ίδια ταινία, εκτός της «Συννεφιασμένης Κυριακής»,
ακούγονται άλλα τρία «τεράστια» τραγούδια
του Βασίλη Τσιτσάνη [ 47 ετών τότε ], που είναι:  
«Τα ξένα χέρια» [ πατήστε Ε Δ Ω ] 
"Χωρίσαμε ένα δειλινό" [ πατήστε Ε Δ Ω ] πάντα με την Καίτη Γκρέϋ,  
"Οσο με μαλώνεις" με τον υπέρτατο Πάνο Γαβαλά [ ακούστε το Ε Δ Ω ] και
την Μπέμπα (Αντωνία) Φινέτη, που τον συνόδευε πριν την διαχρονική Ρία Κούρτη.   
[ Παρατηρήστε ότι οι θαμώνες του κέντρου το χορεύουν "συρτό" ]

Και επειδή σας πάμε και ένα βήμα παραπέρα να ξέρετε πως
η πιανίστρια στο βίντεο με το τραγούδι «Τα ξένα χέρια»
είναι η περίφημη  Βασιλική Μαργαρώνη, βασικό μέλος της ορχήστρας του Τσιτσάνη.
Εδινε το σωστό εισαγωγικό μουσικό τέμπο, καθώς ήταν εξαιρετική στην δουλειά της και
ο  ΒασίληςΤσιτσάνης ήταν ιδιαίτερα απαιτητικός με το σωστό παίξιμο.
Ηταν σύζυγος του  Λουκά Καρμανιόλα, που έπαιζε βιολί στην ορχήστρα Τσιτσάνη.

Επίσης . . .

Παρατηρήστε πως ο Τσιτσάνης
στο δεξί του χέρι φοράει δαχτυλίδι.
Την εποχή εκείνη, αρχές του ΄60,
ήταν μόδα να φοράνε οι άντρες "δαχτυλίδι - κοτρώνα". 
Από το ΄65 και μετά
το έβγαλε και ποτέ ξανά δεν το φόρεσε. 

Επίσης δεν φορούσε ούτε την βέρα του,
που μάλλον την έβαλε το 1942
μόνο στον γάμο του με την Ζωή Σαμαρά, ,
και κουμπάρο τον Νικόλαο Μουσχουντή,
ο οποίος ήταν Διοικητής Χωροφυλακής Θεσσαλονίκης.

Εσείς να ξέρετε πως  σε καμία άλλη ελληνική ταινία
δεν ακούγονται μαζί
τέσσερα "τεράστια" τραγούδια,
του επιπέδου αυτών που σας αναφέραμε.  

Να ξαναπούμε . . .


  Κ  α  λ  ή         Χ  ρ  ο  ο   ο   ο  ν  ι  ά  α  α α  α  α  α  α  α  α  α  α  α   .  .  .  . 


και τα ξαναματαλέμε από Δευτέρα 10 Ιανουαρίου.

 


Σχόλια αναγνωστών
Αν θέλεις να προσθέσεις το δικό σου σχόλιο, θα πρέπει να κάνεις login !
Αν θέλεις να γίνεις μέλος κάνε κλίκ εδώ !

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 182 επόμενη > τελευταία >>