ICT plus
Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2021

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

9/5/2007
Ερευνα της Ericsson για την αγορά τηλεπικοινωνιών τελικών χρηστών στα Βαλκάνια

Η Ericsson ολοκλήρωσε εκτενή έρευνα αγοράς σε Σερβία, Βουλγαρία και Ελλάδα. Η έρευνα παρέχει μια λεπτομερή εικόνα των αναγκών των τελικών χρηστών και της στάσης τους απέναντι στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών. Το έργο αξιοποιεί τα παγκόσμια πρότυπα ποιότητας του Ericsson Consumer Lab και της Ericsson Business Consulting.

Στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και πολυσύνθετο περιβάλλον της τηλεπικοινωνιακής αγοράς, η βαθιά και διεξοδική κατανόηση του τελικού χρήστη αποτελεί έναν παράγοντα-κλειδί για την επιτυχία των εταιρειών τηλεπικοινωνιών σε όλον τον κόσμο. Η Ericsson, ο κορυφαίος στον κόσμο συνεργάτης των τηλεπικοινωνιακών παρόχων από άκρη σε άκρη, κατανοεί πραγματικά τις ανάγκες των χρηστών μέσω των ερευνών αγοράς που διεξάγονται κάθε χρόνο από το Ericsson Consumer Lab.

Εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια, το Ericsson Consumer Lab διεξάγει έρευνες αγοράς και πραγματοποιεί περισσότερες από 20.000 προσωπικές συνεντεύξεις καταναλωτών σε 25 χώρες που βρίσκονται σε 4 ηπείρους. Με βάση τα αποτελέσματα των ερευνών υψηλής ποιότητας, η Ericsson Business Consultants υποστηρίζει τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στη λήψη και το σχεδιασμό επιχειρηματικών αποφάσεων, τη βελτιστοποίηση των εσόδων και τη διαχείριση των δαπανών που είναι αναγκαίες για την επιτυχημένη επιχειρηματική τους ανάπτυξη.

Από την πιο πρόσφατη έρευνα της Ericssonστα Βαλκάνια προέκυψαν σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες της. Πιο συγκεκριμένα, 89% του δείγματος στη Σερβία έχει πρόσβαση σε σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι, καταλαμβάνοντας μια από τις πρώτες θέσεις μεταξύ των χωρών της Ευρώπης ενώ ακολουθούν η Ελλάδα (81%), η Βουλγαρία (68%) και η Ρουμανία (50%). Επιπλέον, τα νοικοκυριά στη Σερβία διαθέτουν εξοπλισμό σε επιτραπέζιους υπολογιστές (46%) και καλωδιακή τηλεόραση (42%). Η καλωδιακή τηλεόραση είναι ακόμη πιο διαδεδομένη στη Ρουμανία (79%) και τη Βουλγαρία (70%). Σύνδεση Internet μέσω τηλεφώνου διαθέτει το 27% των σερβικών νοικοκυριών, το 17% των ελληνικών και το 12% των βουλγαρικών. Ωστόσο, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν και ένα ψηφιακό χάσμα στο εσωτερικό των χωρών, μια και οι κάτοικοι των μεγάλων πόλεων είναι καλύτερα εξοπλισμένοι με σύγχρονη τεχνολογία σε σύγκριση με τους κατοίκους της υπαίθρου.

Οι καταναλωτές θέλουν υψηλής ταχύτητας / ευρυζωνικό Internet

Τα γενικά στοιχεία για τη χρήση του Internet στις τέσσερις Βαλκανικές χώρες βρίσκονται σε παρόμοια επίπεδα. Σύμφωνα με την έρευνα, το Internet χρησιμοποιείται σε καθημερινή ή σε εβδομαδιαία βάση από 27% του δείγματος στη Σερβία, 25% στην Ελλάδα, 26% στη Ρουμανία και 31% στη Βουλγαρία. Ωστόσο, με βάση τα παγκόσμια πρότυπα προκύπτει ότι η πρόσβαση στο γρήγορο Internet είναι ακόμη περιορισμένη στα Βαλκάνια. Μόνο 7% των σερβικών νοικοκυριών διαθέτουν Internet υψηλής ταχύτητας, αλλά 17% των Σέρβων που απάντησαν σχεδιάζουν να αποκτήσουν, πράγμα που αντικατοπτρίζει σαφώς την ανάγκη για ευρυζωνικότητα και υψηλή απόδοση. Επιπλέον, 8% των συμμετεχόντων στην Ελλάδα δηλώνουν ότι σκοπεύουν να αποκτήσουν ευρυζωνική σύνδεση μέσα στους επόμενους 12 μήνες, πλέον του 7% των νοικοκυριών που διαθέτει ήδη. Όπως δηλώνεται από ποσοστό μεγαλύτερο από 85% του αναλυθέντος δείγματος, βασικοί παράγοντες επιλογής του υψηλής ταχύτητας ευρυζωνικού Internet θεωρούνται η "διαθεσιμότητα" και η "ποιότητα". Όσον αφορά στις υπηρεσίες Internet, οι ερωτηθέντες και στις τέσσερις χώρες των Βαλκανίων χαρακτηρίζουν την τηλεφωνία μέσω Internet ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες υπηρεσίες. 66% των Βουλγάρων και 28% των Ελλήνων χρηστών του Internet εκφράζουν ενδιαφέρον για το VoIP. Επιπλέον, οι Ρουμάνοι και οι Σέρβοι ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την "Τηλεφωνία με βίντεο μέσω Internet", ενώ οι Σέρβοι προσελκύονται ιδιαίτερα από τις υπηρεσίες "Video-On-Demand" και "TV-On-Demand". Οι υπηρεσίες E-learning (Ηλεκτρονική εκπαίδευση), E-health (Ηλεκτρονική υγεία) και E-government (Ηλεκτρονική διακυβέρνηση) της Κοινωνίας της Πληροφορίας παρουσιάζουν ενδιαφέρον και στις τέσσερις βαλκανικές χώρες, αλλά τα υψηλότερα αποτελέσματα επιτυγχάνονται στην Ελλάδα. Έτσι, για παράδειγμα, 33% των Ελλήνων χρηστών του Internet ενδιαφέρονται για την υπηρεσία ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Οι κάτοικοι των Βαλκανίων έχουν υιοθετήσει την κινητή τεχνολογία και απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών

Οι Σέρβοι χρήστες κινητών τηλεφώνων στέλνουν μεγάλο αριθμό SMS σε σύγκριση με το μέσο όρο της περιοχής αλλά και όλου του κόσμου. 84% των Σέρβων χρησιμοποιούν την υπηρεσία SMS τουλάχιστον κάθε μήνα, σε σύγκριση με 69% στη Ρουμανία, 59% στην Ελλάδα και 53% στη Βουλγαρία. Την ίδια στιγμή, τα άτομα με ηλικία 15-69 ετών στη Σερβία διαθέτουν κινητό τηλέφωνο σε ποσοστό 73%,ενώ στη Βουλγαρία το ποσοστό διείσδυσης είναι παρόμοιο, 72%. Στην Ελλάδα, παρατηρείται η μεγαλύτερη διείσδυση στα Βαλκάνια, σε ποσοστό 83%, που είναι παρόμοιο με αυτά της Γερμανίας και της Ισπανίας. Στη Ρουμανία φαίνεται να υπάρχει ακόμη μεγάλο δυναμικό ανάπτυξης, με 68% των ατόμων να δηλώνουν ότι έχουν δικό τους κινητό τηλέφωνο. Τα στοιχεία αντικατοπτρίζουν τη συνεχή ανάπτυξη της κινητής τηλεφωνίας στα Βαλκάνια, η οποία εξελίσσεται σε μια μέθοδο επικοινωνίας για όλους. Και στις τέσσερις χώρες των Βαλκανίων, η ποιότητα της φωνής, η κάλυψη του δικτύου και η τιμή είναι οι τρεις σπουδαιότεροι παράγοντες επιλογής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας.

Οι καταναλωτές στα Βαλκάνια δείχνουν ενδιαφέρον για εμπλουτισμένη επικοινωνία

Οι χρήστες κινητών τηλεφώνων μεταθέτουν το ενδιαφέρον τους στην εμπλουτισμένη επικοινωνία. 17% των Σέρβων συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας χρησιμοποιούν ήδη τα MMS σε μηνιαία βάση, σε σύγκριση με 10% στην Ελλάδα, 9% στη Ρουμανία και 8% στη Σερβία. Η λειτουργία φωτογραφικής μηχανής χρησιμοποιείται πολύ συχνά στα Βαλκάνια. 29% των χρηστών κινητού τηλεφώνου στην Ελλάδα χρησιμοποιούν τη λειτουργία κάμερας για να βγάζουν φωτογραφίες, ακολουθούμενοι από τους χρήστες στη Σερβία (26%), τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία. Οι νέες υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των χρηστών∙ αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την τηλεφωνία με βίντεο και τα εικονικά ιδιωτικά δίκτυα (VPN) Family & Friends, που συγκαταλέγονται στις τρεις κορυφαίες υπηρεσίες και στις τέσσερις χώρες. Για παράδειγμα, 33% των χρηστών κινητού τηλεφώνου στη Βουλγαρία ενδιαφέρονται για την τηλεφωνία με βίντεο. Επιπλέον, 27% του συνόλου των Σέρβων ενδιαφέρονται να γνωρίζουν την τρέχουσα διαθεσιμότητα άλλων ατόμων, κάτι που προσφέρεται σήμερα από τις υπηρεσίες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων Internet. Τα στοιχεία που δείχνουν το μεγάλο ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες αποτελούν μια σημαντική ένδειξη για την πιθανότητα επιτυχίας των εμπλουτισμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και πολυμέσων που προσφέρονται από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας υψηλής ταχύτητας.

Σύμφωνα με τον Cesare Avenia, President Ericsson Νοτιοανατολικής Ευρώπης: "Η Ericsson είναι ο πλέον προτιμώμενος προμηθευτής επιχειρησιακών λύσεων end-to-end στα Βαλκάνια.Η κατανόηση του τελικού χρήστη των πελατών μας είναι ένα βασικό στοιχείο της προσφοράς της Ericsson σε όλον τον κόσμο. Η έρευνα καταναλωτών της Ericsson στα Βαλκάνια αποτελεί μία ακόμη απόδειξη της δέσμευσής μας για την προώθηση της ανάπτυξης των τηλεπικοινωνιών στην περιοχή."

Η Ericsson διαμορφώνει το μέλλον των Kινητών και των Eυρυζωνικών Internet επικοινωνιών μέσα από τη συνεχή ηγετική παρουσία της στην τεχνολογία. Προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις σε περισσότερες από 140 χώρες, η Ericsson συμβάλλει στη δημιουργίατων πιο δυναμικών εταιριών επικοινωνιών σε όλο τον κόσμο.

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1162 επόμενη > τελευταία >>