ICT plus
Σάββατο, 23 Μαρτίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

22/12/2014
Σεμινάρια εισαγωγής στην εκτύπωση τρισδιάστατων αντικειμένων για εκπαιδευτικούς

Στις 26/11 και 10/12 πραγματοποιήθηκαν στους χώρους του InnovAthens από συνεργάτες της Ομάδας Ανοιχτών Τεχνολογιών της ΕΕΛΛΑΚ δύο ενημερωτικές συναντήσεις για την εκτύπωση τρισδιάστατων αντικειμένων. Τις δύο συναντήσεις παρακολούθησαν περίπου 45 εκπαιδευτικοί που επιθυμούσαν να γνωρίσουν και να πειραματιστούν με τη συγκεκριμένη τεχνολογία οι οποίοι θέλησαν να διερευνήσουν την ένταξη των τεχνολογιών τρισδιάστατης εκτύπωσης στη διδασκαλία τους.

Βασικός στόχος της προσπάθειας αυτής ήταν να είναι να αποτελέσει εισαγωγή στις πρακτικές, μεθοδολογίες και διαθέσιμες επιλογές στη χρήση εκτυπωτών τρισδιάστατων αντικείμενων στην εκπαίδευση. Οι παρουσιάσεις κάλυψαν την εισαγωγή στις έννοιες της τρισδιάστατης εκτύπωσης, τα βασικά εργαλεία σχεδιασμού και παραμετροποίησης αντικειμένων, τις φιλοσοφίες και μεθοδολογίες ένταξης των τεχνολογιών αυτών στη μαθησιακή διαδικασία (π.χ. systems thinking, design thinking κ.α) όπως και τα πιθανά οφέλη ή προβλήματα από την υιοθέτησή τους.

Στις συζητήσεις που ακολούθησαν με τους εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν τα σεμινάρια αναφέρθηκε πως μέσα στις βασικές προτεραιότητες που θα υποβοηθήσουν την ανάπτυξη των ανοιχτών τεχνολογιών στα σχολεία θα πρέπει να είναι και η ανάπτυξη συγκεκριμένων εκπαιδευτικών σεναρίων χρήσης της. Εκφράστηκε επίσης η διάθεση από την πλευρά των εκπαιδευτικών και δασκάλων για επισκέψεις με τις τάξεις τους στο InnovAthens για να παρακολουθήσουν σεμινάρια επίδειξης της τεχνολογίας με τους μαθητές τους.

Συζητήθηκε τέλος η δυνατότητα δανεισμού του εξοπλισμού στα σχολεία για σύντομο χρονικό διάστημα για υποστήριξη των δημιουργικών ιδεών και προτάσεων των μαθητών. Σε αυτή την κατεύθυνση κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός θα απευθυνθεί στην ΕΕΛ/ΛΑΚ αναφέροντας το project για το οποίο επιθυμεί το δανεισμό του εκτυπωτή, τους εκπαιδευτικούς και διδακτικούς στόχους που επιδιώκονται καθώς και τη μεθοδολογία εξασφάλισης ανατροφοδότησης για την κάθε προσπάθεια.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1631 επόμενη > τελευταία >>