ICT plus
Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΕΡΕΥΝΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

25/2/2008
Ο συνεργάτης της Mellon Technologies, Altitude Software, αναδεικνύεται στο τεταρτημόριο των “Visionary”

Η Mellon Technologies, μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες ΙΤ στην αγορά των ηλεκτρονικών συναλλαγών και συνεργάτης της Altitude Software, του κορυφαίου ανεξάρτητου παρόχου λύσεων contact center, ανακοίνωσε σήμερα ότι η εταιρεία αναλύσεων Gartner, Inc. τοποθέτησε την Altitude Software στο τεταρτημόριο Visionary του "Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, EMEA, 2007", που υπογράφουν οι Drew Kraus και Steve Blood.

Σύμφωνα με την αναφορά της Gartner, «η ευκαιρία για ενοποίηση των προϊόντων και ανανέωση των υφιστάμενων πλατφόρμων είναι μεγάλη, δεδομένης της μετάβασης στην IP τηλεφωνία. Καθώς οι επιχειρήσεις αρχίζουν να εξετάζουν ξανά τις διαδικασίες που αφορούν στην τηλεφωνία, μπαίνουν σε διαδικασία επανελέγχου της αρχιτεκτονικής των τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης (contact centers) που διαθέτουν. Οι μελλοντικές επενδύσεις των επιχειρήσεων θα πρέπει να επικεντρωθούν σε τεχνολογίες λογισμικού παρά σε ιδιόκτητο (proprietary) εξοπλισμό, χρησιμοποιώντας μια κοινή βάση δικτυακής (IP) τηλεφωνίας ώστε να ενοποιήσουν τις εφαρμογές του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης (contact center) που διαθέτουν.»

Το Altitude IP Contact Center αποτελεί μια ολοκληρωμένη σπονδυλωτή σουίτα λογισμικού η οποία βασίζεται στη σουίτα προϊόντων Altitude uCI (Unified Customer Interaction) και το Altitude vBox, ένα soft switch παραμετροποιημένο για εφαρμογές contact center που βασίζεται στο Asterisk™ και τρέχει σε μη εξειδικευμένο (off-the-shelve) εξοπλισμό. Η λύση παρέχει στις επιχειρήσεις μια εφαρμογή contact center πολυμέσων που βασίζεται σε SIP, καθώς και πληθώρα προηγμένων λειτουργιών, όπως αυτές των ενοποιημένων επιφανειών εργασίας (unified desktops), διόδευσης (routing), αναφορών (reporting), σχηματισμού κλήσεων (dialing), πυλών μετάδοσης φωνής (voice portal), διαχείρισης εργασιών και εργασιών ενσωμάτωσης (management & open integration), μέσω υπηρεσιών Web ή/και υποδομών Altitude. Η αρχιτεκτονική της σουίτας Altitude uCI είναι μοναδική στην αγορά με μόνο μια γλώσσα προγραμματισμού και έναν επεξεργαστή εντολών για όλες τις λειτουργίες πολυμέσων ταυτόχρονα, ενώ αυτά πραγματοποιούνται σε πραγματικό χρόνο για τα IP-PBXs (δηλ. το Altitude vBox) ή/και τα παραδοσιακά PBXs.

Η Mellon Technologies εκπροσωπεί την Alitude Software από το 1999, και εξυπηρετεί πάνω από 30 πελάτες (με περισσότερες από 1.100 άδειες διαχείρισης εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων και 700 άδειες IVR), ανεξαρτήτως μεγέθους, σε περισσότερες από 8 χώρες σε όλο τον κόσμο. «Η Altitude Software είναι αδιαμφισβήτητα ο ηγέτης της αγοράς. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη της δέσμευσής μας στις λύσεις contact center της Altitude από το γεγονός ότι χρησιμοποιούμε τη σουίτα Altitude uCI για την βελτιστοποίηση της λειτουργίας των contact centers που ήδη διαθέτουμε σε Ελλάδα, Αίγυπτο, FYROM, Βουλγαρία, Ρουμανία, Πολωνία και Ουκρανία,» επεσήμανε ο Βασίλης Γεωργόπουλος, CTI Product Unit Manager της Mellon Technologies.

ΑΡΧΕΙΟ - ΕΡΕΥΝΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 108 επόμενη > τελευταία >>