ICT plus
Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

15/3/2013
Εμφαση στα δικά της brand names δίνει η Πλαίσιo Computers.

Στο πλαίσιο της ετήσιας ενημέρωσης των επενδυτών της Πλαίσιο Computers στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, παρουσιάστηκαν οι δραστηριότητες και τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου. Την παρουσίαση με κεντρικό μήνυμα  “Mind the Gap” έκανε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Κωνσταντίνος Γεράρδος, εκθέτοντας τα σημεία που διαφοροποιούν την Πλαίσιο Computers από τον ανταγωνισμό και που αποτελούν τη βάση για την αύξηση της κερδοφορίας προ φόρων κατά 47,2%, στα 13 εκατ. € και την ενίσχυση των ταμειακών διαθεσίμων που διαμορφώθηκαν στα 45,362 εκ. €.

Συγκεκριμένα, μίλησε για:

  • την πρωτοποριακή προσέγγιση διοίκησης μέσω της ενοποίησης των διαδικασιών και της διάδρασης μεταξύ των τμημάτων
  • τη συμπληρωματική λειτουργία της επιχείρησης και ως κατασκευαστή και ως πωλητή στον τελικό καταναλωτή
  • τη διαρκή αλλαγή και βελτίωση κάθε κομματιού της επιχείρησης
  • τη μεγάλη έμφαση στην εξυπηρέτηση πέρα από τα συνηθισμένα

Η Πλαίσιο Computers για την ισχυροποίηση της στο μέλλον, επενδύει στην ανάπτυξη των brands όπως τον υπολογιστήTurbo X, Q Connect, @work, sentio και doop, στην ενίσχυση της εμπειρίας των καταστημάτων του, στην επένδυση σε έρευνα και τεχνολογία που αφορά σε ηλεκτρονικό εμπόριο και υποδομές μηχανογράφησης και στα social media.

Η περαιτέρω ενίσχυση των προϊόντων που φέρουν τη δική τους ετικέτα (own branded), η ισχυρή θέση στα νέα μέσα και κανάλια όπως το Διαδίκτυο και οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης αλλά και το επιχειρηματικό μοντέλο που είναι πολύ περίπλοκο για να αντιγραφεί, αποτελούν τα βασικά ατού της Πλαίσιο Computers προκειμένου η γνωστή αλυσίδα να διατηρήσει την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας.

Αυτό τόνισε η διοίκηση της Πλαίσιο Computers σε παρουσίαση που πραγματοποίησε στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

Κατά την παρουσίαση του, ο Κώστας Γεράρδος, διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο Computers έδωσε έμφαση στο διαφορετικό μοντέλο που ακολουθεί η αλυσίδα, η οποία, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, δεν έχει σταθερά οργανόγραμμα ούτε business plan. Ο λόγος, όπως εξήγησε είναι προκειμένου να κινείται πιο γρήγορα και ευέλικτα, καθώς «οι τάσεις στην αγορά της τεχνολογίας αλλάζουν διαρκώς και πρέπει να εκμεταλλευτείς τις ευκαιρίες.

Ο κ. Κώστας Γεράρδος έδωσε έμφαση σε δύο σημεία στα οικονομικά αποτελέσματα του 2012: τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 47,2% στα 13,1 εκατ. ευρώ και στα ταμειακά διαθέσιμα, τα οποία από 35,146 εκατ. ευρώ το 2011 διαμορφώθηκαν στα 45,362 εκατ. ευρώ την περασμένη χρονιά. Οι αναλυτές εστίασαν αρκετά στο θέμα των ταμειακών διαθεσίμων, ρωτώντας για το πως θα αξιοποιηθούν αυτά τα κεφάλαια, με τον κ. Γιώργο Γεράρδο, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Πλαίσιο Computers να τονίζει ότι η εταιρεία επενδύει διαρκώς σε θέματα όπως είναι η ανανέωση των καταστημάτων και τα κανάλια διανομής. Έσπευσε δε να προσθέσει ότι τα ταμειακά διαθέσιμα, τα οποία είναι κατατεθειμένα εκτός Ελλάδος όπως ανέφερε μετά από σχετική ερώτηση, χρειάζεται να υπάρχουν ως δικλείδα ασφαλείας καθώς «δεν θεωρούμε ότι έχει εξαλειφθεί εντελώς ο κίνδυνος της επιστροφής στη δραχμή». Γενικότερα, η διοίκηση της Πλαίσιο Computers έδειχνε πως θέλει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική στις κινήσεις της, καθώς όπως επεσήμανε ο κ. Γ. Γεράρδος «το μέλλον δεν μπορείς να το προβλέψεις». Ο ίδιος επεσήμανε ακόμη όσον αφορά στο 2013, ότι μέχρι τώρα κινείται πολύ καλά και αν δεν υπάρξουν απροσδόκητα προβλήματα θα είναι μία καλή χρονιά.

Παρουσία στο εξωτερικό
Αρκετή συζήτηση έγινε και για το θέμα της πιθανής επέκτασης στο εξωτερικό με τη διοίκηση της Πλαίσιο Computers να δείχνει ότι θέλει να είναι προσεκτική και στο συγκεκριμένο ζήτημα. «Ας κατασταλάξει πρώτα η κατάσταση στο εσωτερικό και θα δούμε» ήταν η χαρακτηριστική ατάκα και απ' ότι φαίνεται το πλάνο επέκτασης στις γείτονες χώρες είναι μία μεσοπρόθεσμη προοπτική. Όσον αφορά στο κατάστημα στη Βουλγαρία, ο κ. Γιώργος Γεράρδος επεσήμανε πως «δεν αιμορραγούμε», ενώ ερωτώμενος για την περίπτωση της Τουρκίας υποστήριξε πως «την έχουμε εξετάσει και είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι προοπτικές αλλά εκεί χρειάζεται κοινοπραξία με τοπικό συνεργάτη».

Μερίδιο αγοράς τη στιγμή που ο ανταγωνισμός συρρικνώνεται διεκδικεί η αλυσίδα Πλαίσιο, η οποία έκλεισε το 2011 με εντυπωσιακή αύξηση κερδοφορίας, παρά τις αυξημένες προβλέψεις και με ταμειακά διαθέσιμα ύψους 35 εκατ.ευρώ, όταν ο δανεισμός της είναι μόλις 22 εκατ. ευρώ.

«Δεν πρέπει να αφήσουμε την ευκαιρία να ελέγξουμε μεγαλύτερο μερίδιο της εσωτερικής αγοράς» ανέφερε ο πρόεδρος του ομίλου κ. Γ. Γεράρδος, αναλύοντας στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών τα αποτελέσματα της Πλαίσιο για την παρελθούσα χρήση, προσθέτοντας ότι βασική προτεραιότητα του ομίλου είναι η διατήρηση υγιούς χρηματοοικονομικής εικόνας, η οποία αποτελεί εξάλλου πλεονέκτημα σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός αντιμετωπίζει και προβλήματα φερεγγυότητας. Ο κ. Γεράρδος εστίασε στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους, στη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, ως στοιχεία που καθόρισαν τις επιδόσεις του ομίλου, αλλά και στις συνέργιες που προκύπτουν από το πολυκαναλικό σύστημα πωλήσεων που διαθέτει η Πλαίσιο. Υπογράμμισε δε ότι η βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους, είναι διατηρήσιμη και για το προσεχές διάστημα.

Απέφυγε να προβλέψει την εξέλιξη της λιανικής το προσεχές διάστημα αναφέροντας «ότι αυτό θα κριθεί από πολλές παραμέτρους κυρίως όσον αφορά τις πολιτικές εξελίξεις και τη λειτουργία του κράτους το επόμενο διάστημα». Υποστήριξε ότι στην παρούσα φάση οι επενδύσεις του ομίλου, παρά την υψηλή ρευστότητα του, είναι συγκρατημένες και περιορίζονται στη δημιουργία ενός μόνο νέου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη, όπου δαπανήθηκαν 2 εκατ. ευρώ. Η επέκταση της αλυσίδας στο εξωτερικό παραμένει μακροπρόθεσμο πλάνο, καθώς στο επίκεντρο τίθεται η εσωτερική αγορά. Ωστόσο, ανέφερε ότι το κατάστημα στη Βουλγαρία λειτουργεί πλέον ισοσκελισμένα με ετήσιο τζίρο το 2011 στα 7,5 εκατ. ευρώ. Τέλος, όσον αφορά το α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυτό κινείται στους ρυθμούς του 2011, παρουσιάζοντας δηλαδή ελεγχόμενη πτώση κύκλου εργασιών, αλλά θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης της κερδοφορίας. Για τα καταστήματα στην Ελλάδα, δεν υπάρχει πλάνο προσθήκης νέων καταστημάτων, αλλά εξετάζει το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης υφιστάμενων σημείων πώλησης. «Κοιτάμε για μεγαλύτερους χώρους» σημείωσε ο κ. Γ. Γεράρδος.

 

 

ΑΡΧΕΙΟ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 172 επόμενη > τελευταία >>