ICT plus
Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INFO & TELECOM MARKET

16/10/2007
To PSP γίνεται λεπτότερο και φωτεινότερο

Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2007 – Η Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) αποκάλυψε πρόσφατα τον ανανεωμένο σχεδιασμό του συστήματος PSP® (PlayStation®Portable) (PSP-2000), o oποίος αναμένεται να ενθουσιάσει το καταναλωτικό κοινό, εξαιτίας του «αεροδυναμικού» σχεδιασμού του.

Αν και διατηρεί τις βασικές λειτουργίες και τη σχεδιαστική φιλοσοφία του υπάρχοντος PlayStation®Portable, με την - ιδιαίτερα μεγάλη για φορητή συσκευή- ευρεία LCD οθόνη υψηλής ευκρίνειας διαγωνίου 4.3 ιντσών, το νέο PlayStation®Portable είναι κατά 33% ελαφρύτερο και κατά 19% πιο λεπτό. Με αυτό τον τρόπο, η «όλα-σε-ένα» φορητή συσκευή ψυχαγωγίας μεταφέρεται ακόμη πιο εύκολα με το βάρος της να μην ξεπερνά τα 189 γραμμάρια (το βάρος του υπάρχοντος μοντέλου είναι 280 γρ.) και το πάχος της να φτάνει τα 18,6 χιλιοστά (σε σύγκριση με τα 23 χιλιοστά του υπάρχοντος μοντέλου).

Με την προσθήκη της θύρας video-out το νέο PlayStation®Portable δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να απολαύσουν βίντεο υψηλής ποιότητας μέσω δίσκων UMD™ (Universal Media Disc), φωτογραφίες και ταινίες από Memory Stick Duo, αλλά και παιχνίδια στην τηλεόραση τους. Επίσης το νέο PlayStation®Portable διαθέτει τη δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης των δεδομένων των παιχνιδιών από τα UMD, μειώνοντας έτσι τους χρόνους φόρτωσης κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Εκτός αυτού, προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης της συσκευής μέσω του PLAYSTATION®3 ή του PC, χρησιμοποιώντας το USB καλώδιο κατά τη διάρκεια της μεταφοράς δεδομένων , προσθέτοντας ακόμη περισσότερα πλεονεκτήματα στη φορητή φύση του PlayStation®Portable.

Το νέο PlayStation®Portable κυκλοφορεί σε δύο βασικά χρώματα: Μαύρο (“Piano Black”) και ασημί (“Ice Silver”), προκειμένου να καλύψει μια μεγάλη γκάμα προτιμήσεων και ηλικιακών ομάδων.

Κατά τη διάρκεια των δυόμιση ετών από το λανσάρισμα του PlayStation®Portable το Δεκέμβριο του 2004, η ισχυρή υποστήριξη των χρηστών από όλο τον κόσμο, αλλά και η αφθονία των διαθέσιμων τίτλων από εταιρίες παραγωγής, είχαν ως αποτέλεσμα τις παραγγελίες 25 εκατομμυρίων συσκευών και 100 εκατομμυρίων τεμαχίων λογισμικού μέχρι το Μάρτιο του 2007. Η αποδοχή της πλατφόρμας του PlayStation®Portable διευρύνεται περαιτέρω τόσο από τους αναμενόμενους νέους τίτλους παιχνιδιών, όσο και από τις χρωματικές παραλλαγές του.

Η SCEI θα συνεχίσει να αναπτύσσει την πλατφόρμα του PlayStation®Portable και να δημιουργεί έναν νέο κόσμο φορητής ψυχαγωγίας με πρωτοποριακούς και συναρπαστικούς τίτλους και φυσικά με το καινούριο PlayStation®Portable.

ΑΡΧΕΙΟ - INFO & TELECOM MARKET

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 621 επόμενη > τελευταία >>