ICT plus
Σάββατο, 15 Αυγούστου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

17/7/2007
H Lenovo στο Top BusinessWeek για τις πιο αξιόλογες επιχειρήσεις της Ασίας

Είναι πολλές οι επιχειρήσεις της Ασίας που έχουν ανθήσει οικονομικά επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους στις εγχώριες αγορές. Αλλά αυτό που τους κατατάσσει στη λίστα των πλέον αξιόλογων επιχειρήσεων της Ασίας από το Business Week, είναι η επιτυχημένη δραστηριότητά τους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εδώ και λίγες εβδομάδες, ζητήθηκε από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας του έγκριτου επιχειρηματικού περιοδικού Business Week (www.businessweek.com), να ψηφίσουν εκείνες τις εταιρείες της Ασίας που θαυμάζουν περισσότερο. Η τάση που αναδεικνύεται βάση των αποτελεσμάτων είναι ξεκάθαρη. Είτε πρόκειται για την Toyota στην Ιαπωνία, τη Lenovo στην Κίνα, ή την Infosys στην Ινδία, είναι γεγονός πως οι επιχειρήσεις που κέρδισαν τον θαυμασμό των ψηφοφόρων, είναι εκείνες που δραστηριοποιούνται και αναπτύσσονται σε παγκόσμιο επίπεδο.

Συγκριμένα, για την Lenovo αναφέρεται ότι: "η αγορά των Η.Π.Α. είναι «a make-or-brake market» για τη Lenovo, η οποία αποτελεί μία εκ των τριών κορυφαίων κινέζικων επιχειρήσεων στη λίστα του Business Week. Η Lenovo εξαγοράζοντας το τμήμα προσωπικών ηλεκτρονικών υπολογιστών της ΙΒΜ το 2005 έκανε μία δυναμική είσοδο στην παγκόσμια αγορά και έκτοτε καταβάλλει αξιόλογη προσπάθεια προσέλκυσης του αγοραστικού κοινού της Αμερικής να αγκαλιάσει τη νέα μάρκα. Πρόκειται για μια δύσκολη μετάβαση, αλλά η εταιρεία έχει ήδη αρχίσει να βλέπει θετικά αποτελέσματα και στις αρχές του 2007, η εταιρεία ανακοίνωσε σημαντική αύξηση στα περιθώρια κέρδους της. Θετικά σχόλια σημείωσαν και οι διεθνείς αναλυτές αμέσως μετά τη δημοσίευση των πρόσφατων επιχειρηματικών της αποτελεσμάτων. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Lenovo μπορεί να αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις από τους μεγάλους διεθνείς ανταγωνιστές της, παρ' όλα αυτά όμως, παραμένει ο υπ΄αριθμό ένα παίκτης στην εγχώρια αγορά πληροφορικής της Κίνας, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη και μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, και μάλιστα με σημαντική διαφορά."

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1706 επόμενη > τελευταία >>