ICT plus
Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

2/7/2007
Επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος «ΟΤΕ οn the Broadband»

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το ταξίδι του προγράμματος «OTE on the Broadband» ανά την Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκε κατά το 2006 και το 2007. Με βασικό μήνυμα «κάνε τη ζωή σου πιο εύκολη» και στόχο την εκπαίδευση και εξοικείωση του κοινού, ιδιαίτερα της περιφέρειας, με το Διαδίκτυο και ιδιαίτερα τις ευρυζωνικές υπηρεσίες, η τεχνολογική Κινητή Μονάδα Ενημέρωσης του ΟΤΕ επισκέφτηκε συνολικά 33 πόλεις-σταθμούς από τον Ιούλιο έως το Σεπτέμβριο του 2006 και από το Μάιο έως τον Ιούνιο του 2007 καλύπτοντας έτσι το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής επικράτειας. Περισσότεροι από 28.000 επισκέπτες ενημερώθηκαν για τα οφέλη της ευρυζωνικότητας και των νέων τεχνολογιών.

Από το σύνολο των επισκεπτών, το 63% ήταν ηλικίας 15-34 ετών, γεγονός που αποδεικνύει το ενδιαφέρον της νέας γενιάς για τις σύγχρονες τεχνολογίες. Δεν έλειψαν όμως και οι ηλικίες μεταξύ 35-55 ετών, που επισκέφθηκαν την κινητή μονάδα ενημέρωσης του ΟΤΕ σε ποσοστό 32%, εκδηλώνοντας ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες και το πώς μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους. Χαρακτηριστικό της σημαντικότητας του προγράμματος είναι το γεγονός ότι το 48% των επισκεπτών δεν είχαν καθόλου σύνδεση με το internet, ενώ ποσοστό 23% χρησιμοποιούσε απλή dial-up σύνδεση.

Μεγάλη επισκεψιμότητα είχε και η ιστοσελίδα του προγράμματος, www.otebroadband.gr, η οποία δέχθηκε πάνω από 6.500.000 επισκέψεις (hits) από σχεδόν 70.000 μοναδικούς επισκέπτες.

Απώτερος σκοπός του προγράμματος «OTE on the Broadband» ήταν η δημιουργία σε κάθε πόλη ενός «πυρήνα» ανθρώπων που να έχουν «βιώσει» τα οφέλη της ευρυζωνικότητας, όπως η διαρκής σύνδεση στο internet και οι υψηλές ταχύτητες, αλλά και τα οφέλη που αυτή έχει για τις τοπικές κοινωνίες γενικότερα, όπως η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και της ανταγωνιστικότητας, που απορρέουν από την εξάλειψη του ψηφιακού χάσματος, τόσο μεταξύ της Ελλάδας και των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσο και μεταξύ του κέντρου και της περιφέρειας εντός της χώρας μας.

Με αφορμή την ολοκλήρωση του «OTE on the Broadband», η Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας του ΟΤΕ, κα Ντέπη Τζιμέα, δήλωσε: «Όταν το 2005 αποφασίσαμε να γυρίσουμε την Ελλάδα ενημερώνοντας τους πολίτες για τα οφέλη της ευρυζωνικότητας, οι ευρυζωνικές συνδέσεις στην Ελλάδα δεν ξεπερνούσαν τις 150.000. Σήμερα, οι συνδέσεις αυτές ξεπερνούν τις 750.000 και πλέον η ευρυζωνικότητα είναι μέρος της καθημερινότητας ενός σημαντικού μέρους της ελληνικής κοινωνίας. Επιθυμώντας να συμβάλλουμε σ' αυτήν την προσπάθεια δημιουργήσαμε στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το πρόγραμμα OTE on the Broadband. Στόχος μας ήταν να δημιουργηθεί με αυτό μια κρίσιμη ομάδα πολιτών στις πόλεις από τις οποίες περάσαμε, που θα μετέφερε το μήνυμα της ευρυζωνικότητας σε όλους».

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1740 επόμενη > τελευταία >>