ICT plus
Κυριακή, 25 Ιουνίου 2017

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INFO & TELECOM MARKET

24/9/2009
Νέα διαφημιστική καμπάνια για το theloSouvlakia.gr

To theloSouvlakia.gr, ο 1ος και πληρέστερος οδηγός delivery ψητοπωλείων στο internet, λανσάρει σήμερα την νέα διαφημιστική του καμπάνια με τίτλο “Το σουβλάκι στην ψηφιακή εποχή!”

“Πρωταγωνιστούν” χιουμοριστικές ατάκες που αναμιγνύουν τεχνολογικούς όρους με αργκό σουβλατζίδικου, συνοδευόμενες με άψογο cartoon σκίτσο δίνοντας το σύνθημα για την χρήση του theloSouvlakia.gr προς εύρεση delivery ψητοπωλείου.

Το theloSouvlakia.gr δίνει την δυνατότητα σε όλους τους χρήστες του internet να αναζητήσουν delivery ψητοπωλεία - σουβλατζίδικα στην Αττική, στην Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα και σε άλλες 13 περιοχές της υπόλοιπης Ελλάδας.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε εξ’ ολοκλήρου in-house και περιλαμβάνει καταχωρήσεις, internet banners και μονοσέλιδο κόμικ. Το πρώτο της θέμα έχει τίτλο ʽStickάκιʼ και θα ακολουθήσουν τα επόμενα στο ίδιο εικαστικό ύφος. Η συγκεκριμένη ενέργεια έχει την έμπρακτη υποστήριξη του καταστήματος “Η Πίττα του Παππού” Αγ. Παρασκευής.

Το σουβλάκι πλέον έχει “σπίτι” και μπήκε στην ψηφιακή εποχή!

<< αρχική < προηγούμενη 135 / 472 επόμενη > τελευταία >>