ICT plus
Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

5/6/2020
«Διεθνής ανοικτός διαγωνισμός για την συντήρηση, υποστήριξη και αναβάθμιση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) Μετανάστευσης»

Ανακοινώθηκε από την ΚτΠ ΑΕ, η διενέργεια Ηλεκτρονικού Διεθνούς Ανοικτού Άνω των Ορίων Διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου για το έργο «Υπηρεσίες Συντήρησης, Υποστήριξης και Αναβάθμισης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) Μετανάστευσης», συνολικής αξίας 5.000.000€.

Το έργο αυτό συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της διαφάνειας και της εμπιστοσύνης ευπαθών ομάδων (μετανάστες), καθώς και στην ενδυνάμωση της χρηστής διοικητικής δράσης, μέσω της εξασφάλισης της ομοιογενούς εφαρμογής του θεσμικού πλαισίου και των σχετικών διοικητικών διαδικασιών, αλλά και της επέκτασης των G2G και G2C υπηρεσιών του Φορέα.

Παράλληλα, συμβάλλει στην εμπρόθεσμη και ορθή εκπλήρωση των ενωσιακών υποχρεώσεων ενσωμάτωσης οδηγιών στην εθνική νομοθεσία και εφαρμογής Κανονισμών, και στην εφαρμογή και παρακολούθηση εθνικών νομοθετικών πρωτοβουλιών και πολιτικών.

Τα οφέλη από την υλοποίηση της παρούσας διακήρυξης είναι η μείωση του κόστους και η βελτιστοποίηση λειτουργίας της Γενικής Διεύθυνσης Μεταναστευτικής Πολιτικής και των εποπτευόμενων από αυτή αποκεντρωμένων υπηρεσιών.

Το ΟΠΣ Μετανάστευσης υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης «Πληροφοριακό Σύστημα για τον Εκσυγχρονισμό της Διαδικασίας Έκδοσης Αδειών Διαμονής και Απόδοσης Ιθαγένειας στην Ελληνική Επικράτεια», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Διοικητική Μεταρρύθμιση».

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του έργου περιλαμβάνονται οι παρακάτω υπηρεσίες, που αφορούν σε όλα την τα υφιστάμενα υποσυστήματα, Μετανάστευσης και Πολιτογράφησης, Ροής Εργασιών και Επιχειρησιακών Διαδικασιών, Πρωτοκόλλου, Παραβόλου, Γενικής Διαχείρισης χρηστών, Διαλειτουργικότητας, Ηλεκτρονικών Ραντεβού, Ηλεκτρονικής Αίτησης:

  • Υπηρεσίες Ανάλυσης Απαιτήσεων,
  • Υπηρεσίες Ανάπτυξης και Παραμετροποίησης
  • Υπηρεσίες Δοκιμαστικής λειτουργίας,
  • Υπηρεσίες Εξάπλωσης,
  • Υπηρεσίες Τηλεφωνικής Υποστήριξης 1ου και 2ου επιπέδου, περιλαμβανομένων και υπηρεσιών εκπαίδευσης
  • Υπηρεσίες Συστημικής Υποστήριξης
  • Υπηρεσίες υποστήριξης εφαρμογής SPoC, περιλαμβανομένων και υπηρεσιών εκπαίδευσης

Το πλήρες κείμενο της Διακήρυξης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ) και θα δημοσιευθεί στο Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) και στο site της ΚτΠ ΑΕ.

<< αρχική < προηγούμενη 1693 / 1706 επόμενη > τελευταία >>