ICT plus
Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

3/7/2020
Η Mastercard στηρίζει για 2η συνεχόμενη χρονιά το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Η Mastercard, στηρίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου ως μεγάλος χορηγός, προσφέροντας ανεκτίμητες εμπειρίες και αποκλειστικά προνόμια στους κατόχους των καρτών της. Πιστή στη δέσμευσή της να ενισχύει τα σημαντικότερα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας, σε μία από τις δυσκολότερες συγκυρίες για τις τέχνες και τον πολιτισμό, η Mastercard στέκεται αρωγός στον σπουδαιότερο πολιτιστικό θεσμό της χώρας, ο οποίος αναμένεται να υποδεχθεί το κοινό του στο Ηρώδειο, το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, και το Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου.

Το Φεστιβάλ, το  οποίο θα διεξαχθεί από τις 15 Ιουλίου έως και τις 15 Αυγούστου, αποτελεί το μοναδικό πολιτιστικό δρώμενο αυτής της κλίμακας που θα διεξαχθεί στην Ελλάδα, και ένα από τα λιγοστά που θα πραγματοποιηθούν στην Ευρώπη, κατά τη φετινή θερινή περίοδο.

Η Mastercard, δίνει τη δυνατότητα σε 90 τυχερούς κατόχους καρτών της, να κερδίσουν διπλά εισιτήρια για μία από τις παραστάσεις του Φεστιβάλ, μέσα από κάθε αγορά εισιτηρίου που πραγματοποιείται με την Mastercard® κάρτα τους,  από τις 3 μέχρι και τις 24 Ιουλίου, online στο viva.gr ή στα εκδοτήρια της διοργάνωσης στη Στοά Πεσμαζόγλου.

Παράλληλα, για τους κατόχους καρτών Mastercard οι οποίοι επισκέπτονται τη χώρα μας από το εξωτερικό, προσφέρονται ανεκτίμητες εμπειρίες, μέσα από την παγκόσμια online πλατφόρμα, Priceless Cities. Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες – λάτρεις του πολιτισμού, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν από κοντά την τελική πρόβα μίας κορυφαίας παράστασης στο Ηρώδειο, ενώ την επόμενη ημέρα θα απολαύσουν το καλλιτεχνικό δρώμενο της επιλογής τους, από διακεκριμένες θέσεις. Παράλληλα, οι επισκέπτες του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου, θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία μίας αποκλειστικής ξενάγησης σε ένα από τα ιστορικότερα θέατρα του κόσμου, λίγο πριν την παράσταση και στη συνέχεια να απολαύσουν το καλλιτεχνικό δρώμενο  από διακεκριμένες θέσεις.

Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing και Communications Director, Europe ανέφερε σχετικά: «Εν μέσω μιας παγκόσμιας κρίσης που έχει πλήξει σημαντικά τις τέχνες και τον πολιτισμό, η στήριξή μας σε ένα από τα παλαιότερα και σπουδαιότερα πολιτιστικά φεστιβάλ στον κόσμο, είναι αναγκαία. Στεκόμαστε και φέτος αρωγοί στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και προσφέρουμε την ευκαιρία στους κατόχους καρτών μας να απολαύσουν ακόμα περισσότερες παραστάσεις, αλλά και στους επισκέπτες της χώρας μας να γίνουν κοινωνοί μίας μοναδικής εμπειρίας ανεκτίμητης αξίας, που τους φέρνει ακόμα πιο κοντά στην Ελλάδα και τον πολιτισμό της».

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου συμπλήρωσε: «Το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, πιστό στο ραντεβού του με το κοινό ακόμα και μέσα σε αυτή την πρωτοφανή συγκυρία, παρουσιάζει μια ειδική εκδοχή του προγράμματός του, στηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική δημιουργία, που περνά μια ιδιαιτέρως δύσκολη περίοδο, και ταυτόχρονα δίνοντας στους πολίτες, αλλά και στους επισκέπτες της χώρας μας, την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παραστάσεις και συναυλίες μεγάλης κλίμακας στα εμβληματικά μνημεία μας.

Ευχαριστώ πολύ την Mastercard που συνεχίζει να στηρίζει το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και εύχομαι η συνεργασία μας να συνεχίσει να αναπτύσσεται δημιουργικά τα επόμενα χρόνια».

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 2 / 456 επόμενη > τελευταία >>