ICT plus
Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

28/5/2020
Ακυρώθηκε ο διαγωνισμός των 400 εκατ. ευρώ των δορυφορικών διοδίων. Νέος στόχος η διαλειτουργικότητα των e-pass

Ακυρώθηκε και τυπικά ο διαγωνισμός, προϋπολογισμού 400,6 εκατ. ευρώ, για τα δορυφορικά / ηλεκτρονικά διόδια που είχε προκηρύξει η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Για τη ματαίωση του διαγωνισμού, το υπουργείο Υποδομών επικαλείται, μεταξύ άλλων, γνωμοδότηση (38/2020) του Γ ́ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας (276/2019).

Τον διαγωνισμό, σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα ενδείξεις θα κέρδιζε η κοινοπραξία "ΑΚΤΩΡ-Autostrade Tech-Iντρακάτ και Intrasoft International" με δεύτερο μειοδότη την κοινοπραξία "NUSZ-Μυτιληναίος". Μετά την ακύρωση του διαγωνισμού, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην επίτευξη της διαλειτουργικότητας των e-pass μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων.

Σήμερα, οι χρήστες των αυτοκινητοδρόμων χωρίζονται – ουσιαστικά – σε δυο ομάδες:
Στην πρώτη ομάδα βρίσκονται Αττική Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ολυμπία Οδός, Μορέας και Γέφυρα (στους  αυτοκινητοδρόμους αυτούς βασικός μέτοχος είναι η ΕΛΛΑΚΤΩΡ) και στη δεύτερη Νέα Οδός και Κεντρική Οδός (με βασικό μέτοχο την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ).

Στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η επίτευξη της διαλειτουργικότητας των e-pass έως το φθινόπωρο.

 

<< αρχική < προηγούμενη 1136 / 1143 επόμενη > τελευταία >>