ICT plus
Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - ΑΠΟΨΕΙΣ

Πίτερ Οικονομίδης, από τους κορυφαίους στον κόσμο της διαφήμισης: "Η Ελλάδα χρειάζεται επανεκκίνηση". Ομιλία του στο πλωτό Μουσείο “Hellas Liberty

Την ανάγκη για επανεκκίνηση του Έλληνα και της ίδιας της χώρας, ώστε να βγει από την κρίση  επεσήμανε ο Πίτερ Οικονομίδης, από τους κορυφαίους στον κόσμο για θέματα διαφήμισης, συμβουλευτική επιχειρήσεων brand strategy και το branding.

Γεννημένος στο Γιοχάνεσμπουργκ. Έλληνας τρίτης γενιάς κατάφερε να «κατακτήσει τον κόσμο», να συνυπάρξει με τον κορυφαίο Στιβ Τζόμπς και να σώσουν από κοινού την Apple από την πτώχευση το 1997.

Η καμπάνια με τίτλο  «Apple: Τhink Big»  [ Δείτε την ΕΔΩ ]  και Διαβάστε ΕΔΩ πως έγινε συνώνυμη ενός παγκόσμιου τρόπου σκέψης, είναι δική του.  Καμπάνια με πρωταγωνιστές στο  θρυλικό πλέον διαφημιστικό σποτ από τον Αϊνστάιν, τη Μαρία Κάλλας , τον Γκάντι, τον Τζον Λένον και τον Τσάρλι Τσάπλιν.


H συνέχεια  Ε Δ Ω  στο άρθρο
του Μηνά Τσαμόπουλου στο protothema.gr