ICT plus
Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - ΑΠΟΨΕΙΣ

Οι New York Times ξεσκεπάζουν την αυτοκρατορία της ψεύτικης φήμης. Ιδού το εργοστάσιο των followers. Αναδημοσίευση από το www.lifo.gr

Ο Clay Aiken, σταρ του American Idol,  συγκέντρωσε περισσότερα από 5.000 retweets σε μια καταγγελία που έκανε το 2015 σχετικά με τη Volvo.   Κάποιοι αναρωτήθηκαν αν όντως τόσο πολλοί άνθρωποι συμπαραστάθηκαν στον Clay και έδειξαν ενδιαφέρον για το πώς ο σταρ των ριάλιτι είχε επιφυλάξεις για να πάρει το καινούργιο του αυτοκίνητο.  

Όχι, είναι η απάντηση.

Για την ακρίβεια πλήρωσε για να συγκεντρώσει ενδιαφέρον- και δεν είναι ο μόνος.  

Το Σάββατο, οι New York Times δημοσίευσαν μια πολυσέλιδη έκθεση σχετικά με τις δραστηριότητες αγοράς και πώλησης ψεύτικων οπαδών και bots στα social media.  Η έκθεση επικεντρώνεται σε μια αμερικανική εταιρεία με την επωνυμία Devumi, η οποία σύμφωνα με τους Times έχει κερδίσει εκατομμύρια δολάρια αγοράζοντας και πουλώντας λογαριασμούς στο Twitter.  Τα όσα αποκαλύφθηκαν έχουν ήδη προκαλέσει το ενδιαφέρον του Eric Schneiderman, Γενικού Εισαγγελέα της Νέας Υόρκης, ο οποίος δήλωσε ότι ξεκινά έρευνα.  

Η Devumi εδρεύει στο Μανχάταν αλλά τελεί υπό την ηγεσία ενός 27χρονου από το West Palm Beach. Διαθέτει τουλάχιστον 3,5 εκατομμύρια αυτοματοποιημένους λογαριασμούς, τους οποίους πωλεί ξανά και ξανά και παρέχει στους πελάτες της πάνω από 200 εκατομμύρια χρήστες Twitter. Μερικοί από τους λογαριασμούς είναι αντίγραφα πραγματικών λογαριασμών.

Άλλοι είναι απλά παραπλανητικοί. 

 ΕΔΩ  η συγκλονιστική συνέχεια στο www.lifo.gr